X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat coasterfrenzy uitlegt is alsvolgt heel eenvoudig:
    1. Paars: instapstation
    2. Zwart: 180° bocht en recht stuk
    3. Rood: draaiende bocht naar boven
    4. Zwart: lifthill
    5. Groen: van zitpositie in vliegpositie kantelen
    6. Geel: draaiende bocht naar beneden
    7. Blauw: Launch
    *8 Groen (lang stuk naast blauw: launch): remmen
    *9 Rood (klein stukje): terug in zitpositie kantelen
    *10 Zwart: laatste bocht, lang recht stuk met het uitstapstation.
    * bocht naar links terug in instapstation (paars)


    Op enkele fora zijn we er van overtuigd dat er een tweede attractie komt. Een darkride in de kelder houden we niet voor onmogelijk maar doordat F.L.Y. een darkride gedeelte krijgt (begin, lifthill, einde... Wie weet) lijkt het mij minder voor de hand liggend dat er nog een darkride gaat komen. Een kleine infill-attractie is realistischer.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Op enkele fora zijn we er van overtuigd dat er een tweede attractie komt. Een darkride in de kelder houden we niet voor onmogelijk maar doordat F.L.Y. een darkride gedeelte krijgt (begin, lifthill, einde... Wie weet) lijkt het mij minder voor de hand liggend dat er nog een darkride gaat komen. Een kleine infill-attractie is realistischer.
    Raik kwam ook uit de lucht vallen. Er van uitgaande dat het gebied van Rookburgh groter is dan dat van Klugheim ben ik er vast van overtuigd dat ze nog met iets komen. Een extra darkride op wereldniveau zouden ze nog wel kunnen gebruiken. Al staat de vervanging van Geister Rikscha sowieso al wel klaar.

    Het zou me ook niet verbazen moesten ze een gebouw optrekken om Fantissima in onder te brengen. Mits dat het gebouw waar het nu in zit in de toekomst toch tegen de vlakte zal moeten vermoed ik.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •