X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Dat het beeld zo slecht is heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze speciale brillen gebruiken. Ik heb al ondervonden dat die enkel onder een bepaalde hoek werken en dat het beeld dan helderder is. Ondertussen zijn van bijna alle brillen de batterijen leeg en zijn ze daar te lui om die te vervangen waardoor iedereen slecht beeld heeft. Ze zouden beter 'gewone' 3D-brillen met polarisatiefilters gebruiken, want dan zou iedereen altijd een deftig beeld moeten hebben.
    Ik denk dat Bobbejaanland zelf ook niks om die attractie geeft en ze liever kwijt dan rijk is, want afgelopen zaterdag was ze al om 15h dicht, terwijl aangegeven stond dat ze open was tot 17h. Wij waren als laatste binnen gegaan en toch hebben wij nog 15 min moeten wachten vooraleer ze ons binnen lieten en dan werkten ze ook alleen maar met het eerste deel van de 'jeep'.

    Land of Legends vind ik ook geslaagd, maar mijn grootste ergernis is het feit dat er nog steeds geen borden staan in het station van Fury die uitleggen welke rij voor wat is. Ik heb al redelijk veel mensen gezien die de 'stemrij' kiezen en niet weten dat ze moeten stemmen, tot de operators het uitleggen en meestal - tot grote ergernis van degenen die achteruit willen - vooruit stemmen.
    Ik heb er eens een Nederlandse dame (ze stond in de stemrij) zich horen afvragen waarom ze de 'achteruitrij' steeds voorlaten, waarmee ze eigenlijk de gehandicaptenrij bedoelde.
    En het tekstje dat elke paar minuten afspeelt door de luidsprekers? Dat is toch ook al een hulp, niet? Uiteraard zijn borden nog duidelijker.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    En het tekstje dat elke paar minuten afspeelt door de luidsprekers? Dat is toch ook al een hulp, niet? Uiteraard zijn borden nog duidelijker.
    Dat heb ik er nog niet gehoord, maar ??n keer heb ik wel een van de operatoren het horen afroepen. Ondertussen heb ik op de drie o's gelezen dat ze waarschijnlijk deze week nog geplaatst zouden worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •