X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Groupers: ervaringen en praktische tips

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jefke88
    Ik wacht liever 5 minuten meer om een achtbaan te kunnen in de rij waar ik dat het liefste wel dan dat je 5 minuten sneller in de baan zit (als het al zoveel tijdswinst oplevert, ik betwijfel dat sterk) en op een k*tplaats terechtkomt.
    Zelf ben ik ook bereid om één of twee ritten te wachten. Al vind ik het soms moeilijk om dat verstaanbaar te maken aan een grouper. Zal aan mijn beperkte communicatievaardigheid liggen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G
    Phantasialand en PortAventura. In de meeste parken doen ze inderdaad niet moeilijk als je het gewoon vriendelijk vraagt.
    Je had het over "een niet nader genoemd Duits en Spaans pretpark die niet echt bekend staan vanwege hun klantvriendelijkheid". Toen vermoedde ik al dat Port Aventura genoemd zou worden, vanwege alle horrorverhalen over hun operations die ik al gelezen heb. PHL verbaast me een beetje omdat iedereen altijd zo lovend is over dat park. Heeft PHL dan ook een klantonvriendelijke reputatie?
    (Ik dacht altijd dat ik de enige was met twijfels over dit park ...)
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Groupers: ervaringen en praktische tips

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Je had het over "een niet nader genoemd Duits en Spaans pretpark die niet echt bekend staan vanwege hun klantvriendelijkheid". Toen vermoedde ik al dat Port Aventura genoemd zou worden, vanwege alle horrorverhalen over hun operations die ik al gelezen heb. PHL verbaast me een beetje omdat iedereen altijd zo lovend is over dat park. Heeft PHL dan ook een klantonvriendelijke reputatie?
    (Ik dacht altijd dat ik de enige was met twijfels over dit park ...)
    Ik vind Phantasialand een geweldig park. De attracties zijn bijna allemaal wauw, de themazones zijn misschien wel de beste binnen Europa en aan de algemene sfeer in het park kunnen weinig parken tippen. Voor mij heeft het park één extreem groot nadeel: klantvriendelijkheid. Het personeel is onvriendelijk (maar dan ook echt extreem onvriendelijk, je wordt soms letterlijk afgeblaft) en de marketing op social media trekt op geen hol.

    Dus ja, ik ben ook vaak lovend over Phantasialand, maar hun grote nadeel moeten ze dan ook maar aanhoren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •