X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat moet er met de Bobslee gebeuren?

Stemmers
29. Je mag niet op deze poll stemmen
  • De huidige baan volledig renoveren

    4 13,79%
  • Slopen en vervangen door een exacte kopie (zoals Python)

    2 6,90%
  • Slopen en vervangen door een nieuwe, maar gelijkaardige attractie

    9 31,03%
  • Slopen en vervangen door een totaal ander soort nieuwe attractie

    14 48,28%
Resultaten 1 tot 20 van de 35

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Wat moet er met de Bobsleebaan in de Efteling gebeuren?

    Wat denken jullie van iets a la Test Track/Radiator Springs Racers? Uiteraard in een Efteling saus (iets met koetsen of zo)
    Voor het indoor gedeelte gebruik je de hal van Pandadroom. En het buitengedeelte heeft als voordeel dat er niet veel bomen moeten sneuvelen, en niet de hoogte in hoeft. Blijft het mooi tussen de bomen verscholen. Is een attractie voor iedereen, iedereen kan er in. Goede capaciteit en heeft zowel een hoog familie en spanningsgehalte, wat perfect past bij de Efteling. En voldoet zo een beetje aan alle voorwaarden hierboven aangehaald.
    Laatst gewijzigd door Apollo; 06-01-18 om 19:24.

  2. #2

    Re: Wat moet er met de Bobsleebaan in de Efteling gebeuren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk Berichten
    Wat denken jullie van iets a la Test Track/Radiator Springs Racers? Uiteraard in een Efteling saus (iets met koetsen of zo)
    Voor het indoor gedeelte gebruik je de hal van Pandadroom. En het buitengedeelte heeft als voordeel dat er niet veel bomen moeten sneuvelen, en niet de hoogte in hoeft. Blijft het mooi tussen de bomen verscholen. Is een attractie voor iedereen, iedereen kan er in. Goede capaciteit en heeft zowel een hoog familie en spanningsgehalte, wat perfect past bij de Efteling. En voldoet zo een beetje aan alle voorwaarden hierboven aangehaald.
    Radiator Spring Racers is de kleinste attractie van dit type (in oppervlakte dan) als ik me niet vergis, en zelfs die neemt een lap grond in beslag dat toch al makkelijk dubbel zo groot is als Bob+Pandadroom. Bovendien gaat dat exemplaar dan nog eens ferm de hoogte in, iets dat helemaal niet zo makkelijk weg te werken valt aangezien je langs alle kanten met een pad zit... Het lijkt me wel iets voor Strookrijk als ze een passend thema vinden, maar zo midden in het park?

  3. #3

    Re: Wat moet er met de Bobsleebaan in de Efteling gebeuren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het lijkt me wel iets voor Strookrijk als ze een passend thema vinden, maar zo midden in het park?
    Bob & Panda zijn de eerste attracties die je tegenkomt in de Efteling en liggen dus niet in het midden.

    Maar ik denk wel te snappen waar je op doelt: Indien er één nieuw complex zou komen voor Bob & Panda, mag dit geenszins visuleel vloeken met het Sprookjesbos en (de toegang naar) Symbolica.

    Idealiter zou de hoofdtoegang van dit nieuwe complex zich zo dicht mogelijk naar de afstandelijke Fata M. oriënteren, om niet te vloeken met de meer nabije Piraña, Baron en Spookkasteel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •