X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Afwachten en zien hoe het precies wordt. Hoe dan ook vind ik het thema en de concept-art wel prachtig en een hotel is meer dan welkom. Al is het maar omdat ze een grote bijdrage leveren tot de aankleding van een themagebied. Kijk naar hoe Black Mamba eruit zag zonder hotel Matamba... .

    Daarnaast is verblijven in een van de hotels, na een dagje in het park te hebben doorgebracht, een fantastische beleving (voor zij die het nog nooit gedaan hebben: zeker eens doen! ). Ik kijk alvast uit naar mijn toekomstig verblijf in Charles Lindbergh.

    Als de capsules prefab zijn en als legoblokken op elkaar gezet worden, zie ik dit hotel wel snel verrijzen komende maanden.

    Of Rookburgh opent wellicht wel zomer 2019. Hotel Charles Lindbergh is daartegen misschien klaar aan de buitenkant maar nog niet aan de binnenkant. Wat maakt dat het pas eind 2019, begin seizoen 2020 opent. We zullen zien. Ik blijf neugierig.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-12-18 om 14:15.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inderdaad.. Een blok zal er ook altijd moeten zijn voor receptie, ontbijtruimte etc. En daar zullen het gros van de kamers makkelijk bij gezet kunnen worden (je ziet duidelijk meerdere verdiepingen.

    Maar ze spreken ook van een uniek samenspel en over interactie tussen hotel en achtbaan.. Als het een beetje hetzelfde systeem wordt als bij Black Mamba/Matamba is het niet echt uniek meer.

    Alhoewel.. Als ik de foto van Google zo bekijk dan kan ik me voorstellen dat het grote blok van de concepts boven op de launch/rem tunnel komt. En dan gaat de baan er inderdaad behoorlijk omheen, terwijl er toch nog wel wat afstand tussen Matamba en BM zit..


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Afwachten en zien hoe het precies wordt. Hoe dan ook vind ik het thema en de concept-art wel prachtig en een hotel is meer dan welkom. Al is het maar omdat ze een grote bijdrage leveren tot de aankleding van een themagebied. Kijk naar hoe Black Mamba eruit zag zonder hotel Matamba... .
    Maar dat effect kun je ook bereiken zonder hotel. Kijk maar naar de muur tussen Rookburgh en Fantasy in.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •