X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik hoop eigenlijk nog steeds dat er een tweede attractie komt. Ik geloof ook gewoon niet na Klugheim dat men een heel themagebied bouwt met slechts 1 attractie. Om 2 hoofdzakelijke redenen:

    1. FLY trekt voornamelijk thrillseekers en durfals groter dan 1.40m (want dat wordt denk ik de minimumlengte).
    2. Eén attractie in een gigantisch themagebied lijkt me niet de plaats besparende manier van bouwen van de afgelopen jaren.

    Ik ben overigens heel benieuwd wanneer Phantasialand eindelijk met nieuws naar buiten komt. Eerst dachten veel Fans eind augustus / begin september (dacht ik ook trouwens). Ik ga nu gokken dat we pas iets te horen zullen krijgen tijdens de lange winterstop in januari tot maart.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    IIk ben overigens heel benieuwd wanneer Phantasialand eindelijk met nieuws naar buiten komt. Eerst dachten veel Fans eind augustus / begin september (dacht ik ook trouwens). Ik ga nu gokken dat we pas iets te horen zullen krijgen tijdens de lange winterstop in januari tot maart.
    Niet? Het spandoek hangt er al sinds het begin en op de EAS-beurs is aangegeven dat het niet zeker is dat de baan in 2019 opent. Ik denk niet dat we nog iets van Phantasialand moeten verwachten tot de opening zelf. Bouwfoto's geven ze nooit vrij en van Taron zijn er bij mijn weten ook geen concept arts naar buiten gekomen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •