X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: In welk Belgisch waterpark komt er een Slidewheel?

Stemmers
11. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Plopsaqua Hannuit/Landen

    0 0%
  • Plopsaqua De Panne

    0 0%
  • Aqualibi

    5 45,45%
  • LAGO ALGEMEEN (geen specifieke locatie)

    1 9,09%
  • Lago Lier

    0 0%
  • Lago Gent

    0 0%
  • Lago Brugge

    0 0%
  • Lago Zwevegem

    0 0%
  • Lago Kortijk

    0 0%
  • Lago Pelt

    0 0%
  • Lago Beveren

    0 0%
  • Lago Mons

    0 0%
  • Lago Eupen

    0 0%
  • Aqua Mundo Erperheide

    0 0%
  • Aqua Mundo De Vossemeren

    0 0%
  • Aqua Mundo Les Ardennes

    0 0%
  • L'Hirondelle

    1 9,09%
  • Een ander park

    1 9,09%
  • Het komt er niet

    3 27,27%
Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Bestemming Belgisch Slidewheel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Het huidige Aqualibi valt voor mij qua slides in het niets in vergelijking met Tikibad en Aqua Köln, maar ze hinken op dat gebied ook achter op pakweg Aqua Mexicana en misschien zelfs op Plopsaqua DP. Komt erbij dat Aqualibi (voorlopig) geen buitenbad heeft. Slides met cones, een centrifuge, een val-luikje en onslide videoschermen zoals ik in de concepts hoop te herkennen, zullen al iets van die achterstand goedmaken.

    Het moet in Wavre ook wel serieus meer worden dan de Plopsaqua's en de Lago's, die - gelet op hun meerdere vestigingen - eigenlijk regionale spelers (zullen) zijn. Het verdwijnen van Océade kan je dubbel zien: de grootste regionale (en zelfs nationale) concurrent is weg, dus trek je zelfs zonder investeringen misschien meer volk. Maar al die glijders en zwemmers kan je ook niet op het droge laten, dus is een serieuze uitbreiding meer dan gewenst. Zo'n rad en er komen zeker bezoekers op af van NL, NRW en Noord-Fr., die wellicht ook het park gaan bezoeken.
    Waar zie je in hemelsnaam een 'valluikje' op het concept? Of onslide videoschermen?

    Ik vind absoluut niet dat Aqualibi moet onderdoen voor Plopsaqua. Ik vermoed dat je dat zegt omwille van de Skydrop in Plopsaqua, maar die weegt voor mij toch niet op tegen de set glijbanen van Aqualibi en al zeker niet in combinatie met een ijzersterke wildwaterbaan. Met de komst van glijbanen met cones (al lijkt het meer op bollen?!) en trechters lijkt Lago me ook al niet veel meer extra te bieden. Parken die trouwens sowieso al minder glijbanen per park hebben dan Aqualibi.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 17-02-19 om 22:19.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •