Ik begrijp de timing van de bouwput en zijn aankondigingen nog steeds. Phantasialand houdt steeds de controle over wat er geweten is en als er een kans bestaat dat iemand anders dingen zou kunnen beginnen afleiden, houden ze die eer aan zichzelf.
-Vanaf dat er zichtbaar track wordt geinstalleerd: Aankondiging FLY
-Nog voor er over een hotel zou kunnen gedacht worden: Aankondiging hotel
-Geen openingsdata zolang je er niet 100% zeker van bent dat je ze gaat halen.

In het geval het gebied in komend seizoen zou afgeraken acht ik ze zelfs in staat om de boekingen van hun hotel maar een week of drie van te voren op te starten, zodat dat niets zou weggeven.

Wie zich aan het investeringsritme van het park vastklampt om op opening in 2019 te hopen, kan wel bedrogen uitkomen wanneer ze Klugheim (met recht en rede) als twee attracties tellen. Er zit meestal twee jaar tussen grote attracties: dus heb je met Raïk én Taron 'recht' op een pauze tot 2020.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy
hoogste punt volgt altijd vlak na de (launch of iets dergelijk)
Als daar een hele pagina over gediscussieerd kan worden en je zelf zo'n uitgebreide posts nodig hebt om de uitspraak te rechtvaardigen, lijkt het me gemakkelijker om ze gewoon niet te proberen te rechtvaardigen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Het betalen vooraf doet echter weinig aan de capaciteit. Normaalgesproken sta je nadat je betaald hebt alsnog in de file om de auto te parkeren. Het heeft echter tot voordeel dat je nu iedereen te pakken hebt.
Er komen inderdaad geen extra plaatsen bij door bij het inrijden, dan wel het uitrijden te betalen. Maar aankomen gebeurt tussen 9 en 15u, terwijl IEDEREEN meestal binnen het uur na parksluiting van de parking af wil.

Ik lees af en toe van abonnementhouders die zo laat aankomen dat er al geen parkeergeld meer wordt gevraagd bij het binnenrijden: dan schijn je alsnog de dans te ontspringen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97
Ik leer hier zowaar bij dat er een weg dwars door PHL loopt. Hier had ik dus echt geen flauw benul van, prachtig hoe dat is weggewerkt in het park
Nog nooit op de Mystery-parking moeten parkeren? Dan rijd je telkens onder phantasialand door.