Intussen ben ik - uiteraard - helemaal gekalmeerd .
De terugkomactie heb ik gemist, maar ik zou er toch niet op ingegaan zijn.

Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat SCHILDERwerk, van een attractie die operationeel is, niet klaar is. Je hebt toch écht voldoende tijd gehad dat te doen. jet SLUIT van november tot april. Dat de nieuwe attractie niet operationeel is, kan ik enigzins nog begrijpen. Al lijken sommige parken zo'n coaster op redelijk korte termijn te kunnen zetten.
De nieuwe waterspeelplaats heb ik inderdaad gemist, door de huidige temperaturen is het anders wel weer jammer dat het niet klaar is. Waarop wachten ze nog? Verder is Land of the legends toch te heftig om met de kinderen te doen, dat maakte me niet zo veel.
(Wist je trouwens dat er een park zo heet: https://www.tripadvisor.be/Attractio...diterrane.html ) mag dat zomaar? Ik kan me niet voorstellen dat er in Turkijke zomaar een Bobbejaanland mag openen .
Mijn punt is eigenlijk hoofdzakelijk dat er een verkeerde attractie-attracties sneuvelden waardoor je een verdoken prijsverhoging doorvoert in die doelgroep - en akkoord een prijsverlaging in een andere doelgroep. Als je dan toch persé een attractie weg doet, laat dat dan in dezelfde 'klasse' zitten. Gooi Dreamcatcher of speedy bob er dan uit. Nu haal je kinderattracties weg. Haast niemand die >130cm is gaat in de dinosaurussen of die Drakar bootjes.

Gemiste kans vind ik om net het aanbod uit te breiden. Het lijkt op die manier alsof ze niet MOGEN groeien? Meer attracties = meer capaciteit. - ook duurder geef ik toe, maar door meer bezoekers te kunnen lokken dek je die kosten toch vlot zou ik denken?