X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    En dan staat er ineens een meer dan volwaardige vervanger voor de TOTNH ... opnieuw een duistere achtbaan, maar eentje waar dan net iets meer mee is gedaan. Ik vermoed dan ook dan TOTNH eraan gaat geloven.
    de temple is een familie achtbaan en fly een thrill achtbaan. dus vind ik het eerlijk gezegd geen waardige vervanger. dat is een nieuwe familie achtbaan. ik denk dat dit niks met een eventuele sloop van de temple te maken heeft.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 19-10-18 om 19:34.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    de temple is een familie achtbaan en fly een thrill achtbaan. dus vind ik het eerlijk gezegd geen waardige vervanger. dat is een nieuwe familie achtbaan. ik denk dat dit niks met een eventuele sloop van de temple te maken heeft.
    Is dat al geweten? Dat Fly een thrill is? Ik ben daar niet van overtuigd, maar ik volg dan ook weer niet alles tot in detail. Maar het is niet omdat er lanceringen komen en het een liggende achtbaan zal worden dat het ook per definitie een thrill zal worden. Of zie ik dit mis?

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Is dat al geweten? Dat Fly een thrill is? Ik ben daar niet van overtuigd, maar ik volg dan ook weer niet alles tot in detail. Maar het is niet omdat er lanceringen komen en het een liggende achtbaan zal worden dat het ook per definitie een thrill zal worden. Of zie ik dit mis?
    Er zitten inversies in, dus sowieso schrikt het al een deel van het publiek af. Daarnaast zorgen de inversies dat de lengtebeperking vrij hoog zal zijn, wat ook weer nefast is voor het familieconcept.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •