X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Je kan dat egocentrisch vinden, maar ook "normale" mensen hebben recht op een ritervaring... Een aantal karretjes speciaal voor mindervaliden voorzien op één plaats in de ketting zorgt ervoor dat de rit voor iedereen één keer onderbroken wordt.
    Dat is samen-leven...
    Meerdere karretjes voorzien zorgt voor een langere evacuatietijd, daar wringt voornamelijk het schoentje.

  2. #2

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Meerdere karretjes voorzien zorgt voor een langere evacuatietijd, daar wringt voornamelijk het schoentje.
    Eigenlijk is dat nog een reden om niet te veel mindervaliden tegelijk toe te laten. Het zorgt voor meer risico bij evacuatie.

  3. #3
    borisvdd
    Guest

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Eigenlijk is dat nog een reden om niet te veel mindervaliden tegelijk toe te laten. Het zorgt voor meer risico bij evacuatie.
    Daarom dat ik zei "twee of drie"... En eigenlijk kan dat bij elke attractie. Ik zag al bij It's a small world dat er een speciaal bootje is voor mindervaliden - waar ook hun begeleiders mee kunnen instappen".
    Als Disney nu zorgt voor een iets meer sfeervollere wachtrij voor mindervaliden, dan heeft iedereen een sfeervolle dag. Op drukke dagen staan mindervaliden nu echter in een lange rij te wachten doorheen de winkel - en erbuiten - aan de uitgang van Pirates. Dat moet beter kunnen.
    Langs de andere kant zag ik daar ook gewoon mensen op krukken staan met vijf familieleden erbij... dat noem ik dan weer "profiteren".

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •