X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Pretparkjaaroverzicht] 2018

    1) Welke gebeurtenis in 2018 in pretparkland zal jullie het meest bijblijven?

    Ook ik moet meteen denken aan de grote brand in Europa-Park. Op de tweede plaats iets positiever: de bekendmaking van het gigantische masterplan voor Walt Disney Studios Parijs.

    2) Wat was jouw persoonlijk pretparkhoogtepunt in 2018?

    Ik heb heel veel onvergetelijke reizen meegemaakt dit jaar, meer dan ooit tevoren. Het hoogtepunt was denk ik een week lang kamperen in Duitsland. Voor de rest ook enorm hard genoten van Halloween vieren in Europa-Park, mijn eerste kennismaking(en) met Disney en het ontdekken van het nieuwe Toverland.


    PS: Is er een reden dat de aankondiging van de launch coaster van Bobbejaanland niet in het jaaroverzicht staat? Overschaduwd door Disney? :'D
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 28-12-18 om 20:17.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Pretparkjaaroverzicht] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    PS: Is er een reden dat de aankondiging van de launch coaster van Bobbejaanland niet in het jaaroverzicht staat? Overschaduwd door Disney? :'D
    We hadden het moment van de bekendmaking van de lay-out in de plaats erin gestoken, maar de eerste aankondiging is inderdaad misschien logischer, merci voor de opmerking!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •