X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 49

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    En hier gaan we weer:

    bron: https://www.looopings.nl/weblog/9296...s-stupide.html

    Weer een expert die er niet tegen kan dat Wildlands geen standaard dierentuin is. Quote: "Als ik als merkendeskundige al niet snap waar het merk Wildlands voor staat, dan snapt de gewone consument het al helemaal niet." Grappig, ik vind het namelijk niet zo heel moeilijk te begrijpen. Ik ging een poging doen het te verwoorden maar het is nogal moeilijk, maar ik snap het idee wel. En het spreekt mij zeker aan.

    Dan zegt meneer ook nog dit: "Gewoon acht uur per dag, daar betalen de bezoekers voor. De dieren zouden beloond moeten worden als ze zich laten zien, met voedsel." Als een dierentuin te kleine kooien heeft, is het niet goed. Nu zitten ze in grote verblijven, dan is het weer niet goed. Altijd maar zagen en klagen die experts.

    Ik dacht dat de insteek was dat de dieren minder zoals in een zoo en meer zoals in het wild leefden, en als je er heengaat ga je op "avontuur" om de dieren te 'ontdekken'. Niet gaan kijken naar dieren die in hokken zitten en gevoederd worden omdat ze braaf pootje geven etc etc. Neen, je gaat dieren zoeken in hun "leefgebied" en zoals wanneer je in het echt op safari gaat ben je blij als je er eentje spot. Ik dacht dat het idee meer zoiets was, en dat vind iktoch stukken interessanter dan een klassieke dierentuin.

    Wie van het forum is er daar al geweest? Wat zijn jullie ervaringen? Wetende dat we al in Hellendoorn geweest zijn in 2016 en 2017 en ook al in 2010, 2011, 2012 en 2013 (niet zeker van de jaartallen, maar tzal zoiets zijn ongeveer): eventueel schrap ik Hellendoorn van onze planning volgend jaar en gaan we naar daar in de plaats, zou dat het waard zijn? T is wel een stukje verder rijden, dus welicht wordt het toch weer Hellendoorn voor de gemakkelijkheid...
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 06-01-18 om 12:38.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •