X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] Lelijk heden dra verdwenen

    Bij ochtend in pretparkland was er een interview met de hoofdontwerper naar aanleiding van de opening van Klugheim. Die heeft niets concreet gezegd, maar gaf wel duidelijk aan dat de enige plaatsen waar nog grootschalige projecten op kunnen gebeuren door de fans al lange tijd gekend zijn.

    Minder goed nieuws dat uit diezelfde podcast kwam is dat men darkrides als een gedateerd concept beschouwt dat niet genoeg rendeert om het te bouwen. Dat zou dus willen zeggen dat beide darkrides niet door nieuwe exemplaren zouden vervangen worden. Ik ben misschien in de minderheid, maar bij een bezoekje phantasialand sla ik eerder de winja's over dan een ritje op beide gedateerde darkrides.

    Wat China betreft.... Er is ooit eens een brief rondgestuurd door phantasialand, waarin stond dat phantasialand ging doorbouwen tot alle zones op het niveau waren van deep in africa, Wuze Town, Berlijn en Mexico. China schitterde daar door afwezigheid, waaruit kon worden afgeleid dat daar nog een serieuze make-over wacht. Het enige wat in China ligt is dat geistergedoe. Als je dan één en één optelt kom je al snel tot de conclusie.

    Verder zijn er velen die vermoeden dat Rookburgh een vervangtheater voor Fantissima gaat bevatten. Als dat zo is lijkt het inderdaad of de sloop van het hollywood tour en TotNH-complex hoog op de slooplijst staan.

  2. #2

    Re: [PHL] Lelijk heden dra verdwenen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het enige wat in China ligt is dat geistergedoe. Als je dan één en één optelt kom je al snel tot de conclusie...
    Er staat ook nog een overbodig Chinees madhouse. Samen met G.Rik., Nighth. en Hol.T. zijn dit attracties waar je zelfs op een drukke dag amper moet aanschuiven. Ergens logisch en hoopgevend dat het park hier toppers in de plaats wil. Al hoop ik bij G.Rik. en Nighth. op een make-over. Donkerritten hebben als indoor hun nut, zeker in een park dat van half nov. tot na Nieuwjaar open houdt.

    Of ze China gaan verbouwen? Die zone oogt wel mooi en matcht met de catering, het hotel en de circus-show. Als hier een bouwwerf komt, wordt het toch chaos want bijna elke auto-bezoeker komt via (Mystery en) China het park in.

    Ik vind Africa een iets minder geslaagde zone: hier staat wel maar één attractie, waar dan nog de helft van de bezoekers niet in mag/durft. Onevenwichtige thema-zones, blijkbaar hoort dat bij Duitse top-parken.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •