Wat heeft iedereen toch tegen Lost Gravity Ik vind hem geslaagd, en samen met Goliath en Xpress hebben ze toch wel verschillende coasters. Robin Hood is anders dan Weerwolf, dus het is iets. Voor de rest ben ik de afgelopen bezoeken 1x in Condor en 1x in SoS geweest, gewoon uit principe om ze gedaan te hebben, maar ik doe wel Vampire in WB en Boomerang in Bellewaerde. Robin Hood vind ik dan toch nog leuker om meerdere keren te doen, als je zorgt dat je gemakkelijk zit en je de schokken wat kan opvangen valt hij al bij al wel mee, maar er valt niet over te discussiëren dat Weerwolf beter is natuurlijk. Als ze iets zouden moeten doen aan één van hun huidige coasters zou ik daarentegen wel geneigd zijn om Xpress te zeggen en niet Robin Hood. Xpress is leuk maar ook zo geweldig pijnlijk, of ben ik de enige die dat zo ervaart? Meestal zit ik er zo genepen in om tijdens de rit te zorgen dat ik nergens mijn knieën, heup, hoofd stoot of ik kom er weer vol blauwe plekken uit.

Feit is wel dat eens WB hun megacoaster opent WH echt wel een nieuwe coaster nodig heeft, want voor LG alleen is een beetje povertjes om naar daar te gaan...