X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wat heeft iedereen toch tegen Cobra? Ze is nog steeds één van mijn favoriete achtbanen in Walibi en staat zelfs vrij hoog in mijn algemene rangschikking. Al moet ik toegeven dat ik nog maar 24 of 25 banen gedaan heb in heel mijn leven. De enige aanvaardbare reden om deze eventueel weg te doen, is dat er in Bellewaerde precies dezelfde staat ... alhoewel ik Cobra qua rit stiekem net ietsje beter vind. Cobra geeft me vaak een soort van black-out tijdens de rit achterwaarts en is tot nu toe letterlijk de enige achtbaan die daarin slaagt (want in Boomerang gebeurde het vreemd genoeg niet). Er zullen vast wel andere plaatsen in Walibi zijn waar je een gezellig pleintje kan inrichten. Zo tussen twee gebouwen en zonder groen lijkt me daarvoor niet het meest geschikte uitgangspunt. En wat de fake muurtjes betreft, die kunnen ze altijd een upgrade geven. Ik denk (en hoop) trouwens dat de mensen die op zo'n achterwaartse lifthill zitten wel iets interessanters aan hun hoofd hebben

    Nee, ik ben zéér blij dat Walibi er voor kiest om deze baan te behouden! Anders zou ze niet op de concepttekeningen staan, denk ik. Nu maar hopen dat ze mee aangekleed wordt met de rest van de zone. Dan krijgt Cobra misschien eindelijk de status die ze in mijn ogen verdient.

    Zijn er nog Cobra-fans op dit forum? Ik wil niet alleen zijn
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Zijn er nog Cobra-fans op dit forum? Ik wil niet alleen zijn
    Ik ben ook wel fan van Vekoma boomerangs, niet specifiek Cobra. Als ik mag kiezen tussen exemplaren van dat type dan gaat mijn voorkeur toch wel uit naar Speed Of Sound in Walibi Holland omwille van de thematisatie (vooral de muziek). Qua gevoel tijdens de rit heb ik nog geen verschillen tussen Cobra/Boomerang/Speed Of Sound opgemerkt. Alleen spijtig dat ze lijden aan een probleem dat typisch is voor de oudere Vekoma banen: ze worden ruw. Al vind ik het in Walibi Belgium met Cobra nog niet zo erg gesteld op dat gebied als met Weerwolf. Die laatste is echt een rammelbak geworden spijtig genoeg.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •