X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Welke iconische attractie mis jij?

    Ik ben niet zo een emotioneel persoon dat ik dingen echt zal missen, maar als ik dan toch een attractie moet kiezen ...

    De jumbo-Jet, en ik weet dat ik hem nog zou kunnen doen maar ik vrees dat mijn droombeeld van deze iconische attractie dan in dingelen zou worden geslagen door een uit de kluiten gewassen kermisbaan... Dus ergens wil ik hem nog wel eens doen, maar ergens ben ik ook blij dat dat ideaal beeld blijft bestaan door hem niet meer te kunnen doen :-)

  2. #2

    Re: Welke iconische attractie mis jij?

    Ik kies voor Looping Star in Bobbejaanland. Toen ik in het vierde studiejaar zat (1997) vertelde een jeugdvriend van mij over deze achtbaan, blijkbaar had hij hem gedaan. Maar thuis gingen wij nooit naar pretparken. Sterker nog, de laatste keer dat ik Bobbejaanland bezocht was ik amper 4 jaar oud dus ik weet daar totaal niets meer van. Dat maakt mij waarschijnlijk de enige persoon op dit forum die geen enkele bewuste ervaring heeft met Bobbejaanland. Ik heb Looping Star dus zelfs nooit met eigen ogen gezien, laat staan bereden. En omdat veel mensen hier het blijkbaar een goede baan vonden, spijt het me dat ik hem nooit zal kunnen doen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Dus ergens wil ik hem nog wel eens doen, maar ergens ben ik ook blij dat dat ideaal beeld blijft bestaan door hem niet meer te kunnen doen :-)
    Mooie beslissing Want dit is exact de reden waarom ik besloten heb om de Bobsleebaan in de Efteling nooit meer te doen.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •