X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Persoonlijk vind ik Pulsar niet storend, maar een mooie eyecatcher die je vanuit het ganse park kan zien. Tevens vind ik het ook een typerend kenmerk dat men opnieuw durft investeren in het park en klaar is voor de toekomst, wat deze attractie mooi bewijst.

    Wat die toekomst inhoudt, zal hopelijk snel bekendgemaakt worden, maar ik ben alvast benieuwd. Ik verwacht ook iets richting Vertigosite, maar voor nu eerder aan de achterzijde van het park: ligt op de route, is een dode zone, ongebruikt theater, Keverbaan die wordt afgebroken, parktrein die verdwijnt, (tijdelijke?) gocarts... Ik vermoed dat de Vertigosite voor een volgende uitbreiding zal zijn, maar wie weet verrassen ze ons allemaal en krijgen we ineens een mega-uitbreiding!

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat die toekomst inhoudt, zal hopelijk snel bekendgemaakt worden, maar ik ben alvast benieuwd. Ik verwacht ook iets richting Vertigosite, maar voor nu eerder aan de achterzijde van het park: ligt op de route, is een dode zone, ongebruikt theater, Keverbaan die wordt afgebroken, parktrein die verdwijnt, (tijdelijke?) gocarts... Ik vermoed dat de Vertigosite voor een volgende uitbreiding zal zijn, maar wie weet verrassen ze ons allemaal en krijgen we ineens een mega-uitbreiding!
    De Vertigo-site gebruiken zou inderdaad een interessante optie zijn. Voor een nieuw themagebied lijkt het mij dan weer veel te klein. Alhoewel, als je dan weer de ruimte bekijkt die daar rond ligt, dan krijg je toch een mooi stukje grond hoor. Maar ergens zou ik het jammer vinden dat men die zone niet gebruikt om een gigantische coaster te zetten. Want de ligging daar voor een grote achtbaan is eigenlijk ideaal, vlak langs de autosnelweg. Dus geen last van de buren. Daarom zie ik een grote uitbreiding in de zone van CoT niet meteen gebeuren. Want die mensen in de Rue J. Deschamps (de straat achter het park) zitten snel op hun paard.

    Trouwens, die persmededeling mag nu stilaan toch gaan gebeuren. Ik ben véél te benieuwd naar wat we dan te weten gaan komen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •