X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1184

Onderwerp: Raad het plaatje

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Raad het plaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Hij is gebouwd door schwarzkopf.
    Dan ben ik wel héél benieuwd naar je bron, want dat zou me erg verbazen.

  2. #2

    Re: Raad het plaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dan ben ik wel héél benieuwd naar je bron, want dat zou me erg verbazen.
    Hier het linkje: https://captaincoaster.com/en/coaste...-railway-foire

    En als het deze coaster is, wat waarschijnlijk klopt, krijg jij het punt en mag jij de volgende plaatsen.

  3. #3

    Re: Raad het plaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Hier het linkje: https://captaincoaster.com/en/coaste...-railway-foire

    En als het deze coaster is, wat waarschijnlijk klopt, krijg jij het punt en mag jij de volgende plaatsen.
    Ik raad je aan deze site niet meer als bron te gebruiken, gezien dit stukje info gewoon niet klopt -de baan is geen Schwarzkopf - en na 1 minuut rondkijken heb ik al een andere dikke fout vast (psyké zou een hydraulische lancering hebben, met een minimale aan opzoekwerk kan dit ontkracht worden maar dat vonden de mensen achter deze site blijkbaar de moeite niet).

    Als rcdb het niet weet en de baan nergens op Schwarzkopf coasters.net vermeld staat, kan je er wel zeker van zijn dat het geen Schwarzkopf is.

  4. #4

    Re: Raad het plaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik raad je aan deze site niet meer als bron te gebruiken, gezien dit stukje info gewoon niet klopt -de baan is geen Schwarzkopf - en na 1 minuut rondkijken heb ik al een andere dikke fout vast (psyké zou een hydraulische lancering hebben, met een minimale aan opzoekwerk kan dit ontkracht worden maar dat vonden de mensen achter deze site blijkbaar de moeite niet).

    Als rcdb het niet weet en de baan nergens op Schwarzkopf coasters.net vermeld staat, kan je er wel zeker van zijn dat het geen Schwarzkopf is.
    Mijn excuses, ik wou gewoon wat extra informatie geven die ik gevonden had.
    En ik wist niet dat je deze site ook beter niet gebruikt. Ik gebruik ook (quasi) altijd rcdb.

  5. #5

    Re: Raad het plaatje

    Naam:     11-112209-edge_coaster__5__792.jpg
Bekeken:  444
Groote:   77,4 KB

  6. #6

    Re: Raad het plaatje

    Silber Mine - SDC - Gorky Park

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •