X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 51

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    (met draaischijf en draaiende gondels) gezien er al langer sprake is van een spinning coaster.
    Een derde launched coaster erbij én weeral een achtbaan die voor-en achteruit gaat? Voor mij hoeft het echt niet in Wavre, dat is meer iets voor Bobbejaanland misschien. Als Walibi in de nabije toekomst een nieuwe achtbaan krijgt, mag het voor mij gerust een 'klassieke' coaster zijn met een optakeling. En liefst een hele hoge ;p.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik denk dat Walibi hoe dan ook afscheid gaat nemen van enkele attracties. Het zou me bv. niet verbazen moest de Weerwolf verdwijnen.
    Dat zou mij net wel verbazen ! Komt ook een beetje uit de lucht gevallen. Weerwolf is net één van de (weinige) grote attracties die naar mijn weten sinds opening geen (grote) problemen heeft gekend, het is een absolute publiekslieveling en één van de bekendste attracties van BE. Ik zou hem niet graag zien verdwijnen als fan, en nee, voor mij hoeft deze baan ook zeker geen Retrack van RMC te krijgen. Als houten coaster is de Weerwolf al goed genoeg.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat zou mij net wel verbazen ! Komt ook een beetje uit de lucht gevallen. Weerwolf is net één van de (weinige) grote attracties die naar mijn weten sinds opening geen (grote) problemen heeft gekend, het is een absolute publiekslieveling en één van de bekendste attracties van BE. Ik zou hem niet graag zien verdwijnen als fan, en nee, voor mij hoeft deze baan ook zeker geen Retrack van RMC te krijgen. Als houten coaster is de Weerwolf al goed genoeg.
    Daar ben ik het met je eens. Een RMC dicht bij huis zou fantastisch zijn, maar dat moet voor mij niet ten koste gaan van de Weerwolf, wat voor mij nog steeds een schitterende woodie is. Ik zie Walibi nog eerder de Vampire of Cobra platgooien dan de Weerwolf.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •