Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Voila, dat is dus precies wat ik bedoel! Ik had het niet beter kunnen neerschrijven

Juist omdat Cobra één van mijn favoriete achtbanen is, kreeg ik na de bekendmaking van het masterplan al een paar spontane ideeën. Het station blijft om eerder genoemde redenen een tent, maar het huidige tentzeil wordt vervangen door een nieuw zeil met het kleurenpatroon van een slangenvel. Rond de baan zelf voegen we een tunnel toe. Ofwel op het 'rechtop'-stukje halfweg de cobraroll, zodat je tijdens de rit ondersteboven-duisternis-ondersteboven krijgt. Ofwel tussen cobraroll en looping, wat meteen een goede manier zou zijn om die 'verboden zone' op de grond goed in te kleden. Die tunnel kan in hetzelfde slangenvelpatroon geschilderd worden. Vervolgens bestellen we nog treinen met heupbeugels en muziekinstallatie, schrijven we gepaste ritmuziek en ziedaar: Walibi heeft een schitterende achtbaan waar niemand nog over klaagt

Dat was tenminste het idee dat ik had. We zullen volgend jaar zien wat het park echt doet.
Treinen? Dan gaan ze heel het station moeten aanpassen met draaischijf Maar ik hoop echt wel op een nieuwe trein met SOS beugels.