X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Dit nieuws is al meer dan een uur op de site met de 3 O's en nog niemand heeft dat hier neer gezet
    Wees gerust, ik ben zéér geïnteresseerd in dit project! Maar ik zit niet 24 uur per dag online

    Nog steeds ga ik er vanuit dat we geen tweede Wildfire of Steel Vengeance zullen krijgen ... maar ik moet toegeven dat vrijwel elke nieuwe aankondiging boven mijn verwachtingen blijkt te zijn! Wat die vijf keer overkop betreft, mijn mening heb ik kort en krachtig weergegeven met een persoonlijke bijdrage aan ons meme-topic

    Vijf keer is inderdaad wel veel, maar ik had me ook al de vraag gesteld of ze misschien een element gaan plaatsen waarin je twee keer direct na elkaar ondersteboven gaat. En ik hoop ook op die fameuze zero-G-stall.

    Beginnersvraagje: een zero-G-roll ken ik wel, maar bestaan er ook inversies waarin je echte airtime (neatieve G) voelt?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Wees gerust, ik ben zéér geïnteresseerd in dit project! Maar ik zit niet 24 uur per dag online

    Nog steeds ga ik er vanuit dat we geen tweede Wildfire of Steel Vengeance zullen krijgen ... maar ik moet toegeven dat vrijwel elke nieuwe aankondiging boven mijn verwachtingen blijkt te zijn! Wat die vijf keer overkop betreft, mijn mening heb ik kort en krachtig weergegeven met een persoonlijke bijdrage aan ons meme-topic

    Vijf keer is inderdaad wel veel, maar ik had me ook al de vraag gesteld of ze misschien een element gaan plaatsen waarin je twee keer direct na elkaar ondersteboven gaat. En ik hoop ook op die fameuze zero-G-stall.

    Beginnersvraagje: een zero-G-roll ken ik wel, maar bestaan er ook inversies waarin je echte airtime (neatieve G) voelt?
    Ja, de zero-G stall. Of zo ervaarde ik het toen toch.

  3. #3

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

    Beginnersvraagje: een zero-G-roll ken ik wel, maar bestaan er ook inversies waarin je echte airtime (neatieve G) voelt?
    Er zijn Zero-G-Rolls die dat doen. Die van Black Mamba heeft dat effect soms.

  4. #4

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Er zijn Zero-G-Rolls die dat doen. Die van Black Mamba heeft dat effect soms.
    De 2 Zero G’s van Blue Fire en de 2’de van Oz’Iris hebben bij mij nog steeds het sterkst het “zero G gevoel”
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •