X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Financiën Belgische pretparken

    Interessant om te zien! Tsja, toont wel mooi aan hoe t personeel behandeld wordt ook he... Personeelskost van Plopsa zo'n pak lager, da's echt typisch hun beleid. Ik ben wel verbaasd dat Bobbejaanland positieve resultaten heeft. Allez, zo goed lijken die toch niet te draaien, maar blijkbaar vergissen we ons. Hoewel, als het door hun laat-openen-vroeg-sluiten beleid komt dat ze veel kunnen besparen, is dat op lange termijn natuurlijk niet houdbaar.

    Waar kan je eigenlijk juist zo'n jaarrapporten inkijken?

  2. #2

    Re: Financiën Belgische pretparken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Waar kan je eigenlijk juist zo'n jaarrapporten inkijken?
    https://cri.nbb.be/bc9/web/catalog?execution=e1s1

  3. #3

    Re: Financiën Belgische pretparken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Ik ben wel verbaasd dat Bobbejaanland positieve resultaten heeft. Allez, zo goed lijken die toch niet te draaien, maar blijkbaar vergissen we ons.
    We vergissen ons inderdaad: de laatste 2, 3 jaar is het over de koppen lopen bij Bobbejaanland. Gisterenvoormiddag regende het in de voormiddag, en toch waren er overal lange wachtrijen en een volle parking.
    Hun keuze om veel bezoekers te lokken met goedkope tickets lijkt dus te werken.

  4. #4

    Re: Financiën Belgische pretparken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    We vergissen ons inderdaad: de laatste 2, 3 jaar is het over de koppen lopen bij Bobbejaanland. Gisterenvoormiddag regende het in de voormiddag, en toch waren er overal lange wachtrijen en een volle parking.
    Hun keuze om veel bezoekers te lokken met goedkope tickets lijkt dus te werken.
    Is dat ook niet omdat mensen soms meerdere bezoeken per jaar doen tegenwoordig en het dus niet meer zozeer een of-of verhaal is? Dat mensen dus naar zowel BJL als de Efteling trekken? Ik weet niet, het is maar een gok. Al zullen de kortingsbonnen zeker een rol spelen, dat park smijt er echt mee.

    Ik herinner me nog van het topic van vorig jaar dat BJL toen een vrij lage winstmarge had. Ik weet dat mensen in dat topic zeiden dat men de winst zo laag mogelijk probeert te houden omwille van belastingen en dat het park in de plaats leent bij PR, of toch iets in die trant (wat ook de hoge schuldgraad zou verklaren). Klopt dat dan niet? Want als ik het zo zie, geniet BJL toch behoorlijk wat financiële onafhankelijkheid (i.t.t. Boudewijnpark).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •