X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Aha, ik krijg hier de gehoopte interessante discussie

    Zelf heb ik nog maar vijf gelanceerde banen gedaan, dus ik zal ook eens mijn persoonlijke Top 5 geven:

    1) Psyké Underground
    2) Pulsar
    3) Taron
    4) Hyperspace Mountain
    5) Rock 'n Rollercoaster

    Ik snap nog steeds niet waarom er voor mij zo'n groot verschil lijkt te zijn tussen Psyké en RNRC. Beide zijn op papier heel vergelijkbaar: systeem met magneten, vlakke lanceerstrook, donkere tunnel. Waarom voelt Psyké dan voor mij zo veel beter aan? Andere mensen hebben hier ook al geschreven dat RNRC nogal zwak lanceert ... ik vraag me echt af waar het dan fout loopt met RNRC en misschien is dat wel de reden waarom ik dit topic opgestart heb.

    Hydraulisch en perslucht heb ik helaas nog nooit kunnen doen. Welke banen van deze soort staan het dichtst bij België?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    ik vraag me echt af waar het dan fout loopt met RNRC
    Best een eenvoudige uitleg voor... De launch van RNRC is zo een 20 jaar oud, en de LSM launch techniek stond toen nog in zijn kinderschoenen. Destijds is er voor de launch van RNRC een grote testopstelling gebouwd bij Vekoma omdat dit een eerste lancering van dit type was. Die testopstelling is later afgebroken en in Biddinghuizen weer opgebouwd... en er de bekende stuk track achter geplaatst.
    De lancering voor RNRC is een samenwerking tussen Vekoma (algemene besturing), het Duitse Intrasys (hardware), en het Nederlandse Electroproject (besturing lancering).
    Als je de lancering van RNRC wilt vergelijken met een soort- en tijdgenoot kom je uit op de Superman lancering (SF Magic Mountain) *Hier is de lancering ook gedeeltelijk van Intrasys*, en dan zal je er achter komen dat da lancering van RNRC al bij al nog niet zo slecht was voor zijn tijd

  3. #3

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    1) Psyké Underground
    Kan het zijn dat ik de vliegwiel lancering een stuk krachtiger ervoer, dan de huidige lancering? Of komt dat omdat ik gewoon 20 jaar jonger was?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •