X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 317

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Dat parken hun attracties iets vroeger sluiten, is niet vreemd. Maar Bobbejaanland is daar toch wel zeer extreem in. Twee jaar geleden met enkele collega's naar Bobbejaanland geweest. Ten eerste is dat een park waar je het gewoon kalmpjes aan moet doen, anders ben je in de vroege namiddag al rond. We besloten om dan toch nog maar enkele re-rides te doen en de enige twee attracties in Bobbejaanland die de moeite waard zijn om opnieuw te doen zijn Indiana River en Revolution. Maar omstreeks 16u30 werden we al bij verschillende attracties weggejaagd omdat die attractie sloot. Mijn collega's werden daar dus enorm boos van, en ik citeer: "Bobbejaanland is een belachelijk duur pretpark voor hetgene je eigenlijk krijgt".

    Kijk naar Walibi, daar durven attracties ook vroeger sluiten, maar bij mijn bezoeken was dat eigenlijk uiterst zeldzaam. Bij een bomvolle wachtrij durft men al eens vroeger sluiten, maar anders sluit men de wachtrij pas af om 18u00 of naar gelang sluitingstijd. Ik herinner mij zelfs nog een enorme drukke dag daar in 2003, toen het park zelfs door enorme drukte open is gebleven tot 19u15. Dat is hoe het moet. Ik lees over Bobbejaanland vaker klachten over attracties die later openen, vroeger sluiten en belachelijke openingsuren. Maar daar van leren? Neen hoor, Bobbejaanland blijft gewoon koppig verder doen. Hallo klantvriendelijkheid? Op één of andere manier lijkt het alsof Bobbejaanland daar nog mee wegkomt, maar ik ben er zeker van dat dit hen ooit zeer zuur zal opbreken.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Kijk naar Walibi, daar durven attracties ook vroeger sluiten, maar bij mijn bezoeken was dat eigenlijk uiterst zeldzaam. Bij een bomvolle wachtrij durft men al eens vroeger sluiten, maar anders sluit men de wachtrij pas af om 18u00 of naar gelang sluitingstijd. Ik herinner mij zelfs nog een enorme drukke dag daar in 2003, toen het park zelfs door enorme drukte open is gebleven tot 19u15. Dat is hoe het moet. Ik lees over Bobbejaanland vaker klachten over attracties die later openen, vroeger sluiten en belachelijke openingsuren. Maar daar van leren? Neen hoor, Bobbejaanland blijft gewoon koppig verder doen. Hallo klantvriendelijkheid? Op één of andere manier lijkt het alsof Bobbejaanland daar nog mee wegkomt, maar ik ben er zeker van dat dit hen ooit zeer zuur zal opbreken.
    Klopt. En daar zal een nieuwe attractie geen verandering in brengen. Ik zie het nog niet gebeuren dat een nieuwe attractie (als die er de eerstkomende jaren zal komen) verandering zal brengen in de manier waarop ze park en attracties openen/sluiten. Bij TFC is er trouwens ook geen aanpassing gekomen in dat beleid, dus reken er aub niet op.

    Ze komen er niet mee weg hoor. Nooit las ik zoveel slechte recensies op hun Facebookpagina. Waar vroeger slechte recensies op Tripadvisor en fora stonden, staan die nu en plaine publique op Facebook.
    Vroeger was PR het zwarte schaap van dienst, toch denk ik dat de schuld ook zeker en vast in de raad van bestuur van Bobbejaanland ligt. Als je kijkt wat MPG en Slagharen de afgelopen jaren hebben gerealiseerd, kan je toch niet anders constateren dat er in Bobbejaanland bitter weinig gebeurd. Een zwempark, een vernieuwde octopus, nieuwe vakantiehuisjes, een trippel-launch-coaster, een Mack-launch-coaster, The Lost Temple, ... in andere parken kan het, hier niet. Er zijn wel investeringen gebeurd, maar telkens waren het de kleinste projecten van onze drie PR-parken hier uit de buurt. Een light-simulator, een doolhof, verfbeurt hier, verfbeurt daar, een halve VR-attractie, ...

    Niet alles is slecht. Ze hebben ook een goede showreputatie uitgebouwd. Niet zoals Phantasialand of Europa Park, maar wel een degelijke zomershow. Laat ons hopen dat dit niet anders is dit jaar.
    Tot slot is er nog hun Halloweenevent dat elk jaar een beetje groeit. Links en Rechts heb ik gehoord dat er een themazone bijkomt en een spookhuis een nieuw thema meekrijgt. Laat ons hopen dat hun nocturne ook een succes wordt. De laatste keer dat ik er was met een nocturne, vond ik het park zeer sfeervol. Ook al was het met lampjes uit het Bobbejaan-tijdperk en tijdelijke lampen gedaan uit de lokale Boels-verhuur.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •