X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten

    Het grijs past wel mooi bij de nieuwe kleur van de baan en zal beter in de zone passen dan de kleurrijkere treinen vroeger. Maar van dat reliëf in de karretjes dat je nu onder de verf ziet dat ook niet echt bij een wind-thema past, ben ik toch niet 100% overtuigd. Maar kom: er was hier al twijfel of ze de baan wel zouden schilderen, dus ik ben er blij mee. Het toont toch wel dat ze echt hun best doen. Ik kijk uit naar de verdere bouwvorderingen!
    Ik hoor sterke geruchten onder Bobbejaanland-fans dat de karretjes nog enige afwerking krijgen. Ik heb het toch al gelezen op fansites zoals Bobfans ed. Vraag is natuurlijk of ze rekening houden met het reliëf. Mijn idee was ook: fijn en past wel bij de baan, anderzijds vond ik het grijs er ook plastiekerig uitzien. Nu lijkt het ofdat de karretjes van uit een Chinese goedkope speelgoedfabriek komt. Daarmee dat ik hoop dat de karretjes nog enkele finishing touches krijgen, maar over het algemeen ben ik al heel tevreden over de thematisering van Typhoon en de nieuwe kleuren.

    Wat betreft de nieuwe paden: was het niet de bedoeling om de doorgang voor Typhoon volledig af te sluiten? Daarmee bedoel ik ook het pad naar Sledge Hammer, tegen de parkrand en het pleintje voor de Typhoon zijn stationsgebouw.
    Wat ik wel weet is dat het brede pad tussen Typhoon en Sledge Hammer volledig verdwijnt. Of dat langst de andere zijde aan de looping kant, ook zo gaat zijn, dat weet ik niet.

    Verder denk ik wel dat de paden dit aankunnen. Bedoeling lijkt me om iedereen te sturen via het 'Kettingmolen-pad'. In de toekomst is het helaas niet de bedoeling meer dat je tussen de attracties gaat wandelen als je daar niet moet zijn. Bezoekers die in geen enkele attractie willen in Land of Legends, kunnen dus enkel gebruik maken van de Panos, het Land Of Legends-plein of de waterspeelplaats.

    Dat is enigszins spijtig, anderzijds is het ook een resem aan paden dat ze niet meer hoeven te onderhouden. Dat deel van het park bestond uit een onlogisch geheel van paden wat me ook voor de groendienst en de onderhoudsdienst moeilijk te onderhouden lijkt.
    Laatst gewijzigd door Jak; 08-04-19 om 20:37.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •