X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 19 van de 19

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Slagharen] 2017 - Gold Rush

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djohnnie Bekijk Berichten
    Ik heb afgelopen weekend ook zowel Star Trek: Operation Enterprise als Gold Rush bezocht. Mijn verwachtingen voor St. Tr. waren te hoog en voor Go. Ru. te laag. St. Tr. vond ik wel leuk, maar veel te tam. In Go. Ru. zat tenminste wat pit. Ik vond de erge trillingen in de laatste dive loop wel jammer. Toen wij in het park waren werden de 2de en 4de rij van het treintje niet gebruikt. Verder zeer jammer dat mijn vrouw haar bril moest uitdoen, waardoor ze helemaal niets meer kan zien. Ze is hier op voorbereid en gebruikt altijd een touwtje achter haar hoofd om geen discussies te hebben, maar zelfs dat was hier niet voldoende. Touwtje of niet, de bril moest uit. Nog nooit elders problemen mee gehad. Dit heeft het voor haar wel stevig verpest.
    Het gebeurt niet vaak, maar ook bij Anubis worden brillen al een tijdje verplicht afgezet. Op zich heb ik daar weinig problemen mee, als het voor de veiligheid niet mag, leg ik me daar bij neer, al houd ik hem liever op.

  2. #2

    Re: [Slagharen] 2017 - Gold Rush

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het gebeurt niet vaak, maar ook bij Anubis worden brillen al een tijdje verplicht afgezet. Op zich heb ik daar weinig problemen mee, als het voor de veiligheid niet mag, leg ik me daar bij neer, al houd ik hem liever op.
    Bij Anubis kan ik het dan weer eerder begrijpen als bij gr. Aangezien Anubis een mid course brake run heeft, zou het in theorie mogelijk zijn 2 karretjes te hebben achter de eerste drop? Ik heb dit nog nooit gezien persoonlijk 2 karretjes op die baan. Maar dit zou er voor kunnen zorgen dat de bril zou vallen op een ander karretje en dus passagier. Maar bij gr zie ik totaal geen reden en is het gewoon zeer spijtig.

  3. #3

    Re: [Slagharen] 2017 - Gold Rush

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Bij Anubis kan ik het dan weer eerder begrijpen als bij gr. Aangezien Anubis een mid course brake run heeft, zou het in theorie mogelijk zijn 2 karretjes te hebben achter de eerste drop? Ik heb dit nog nooit gezien persoonlijk 2 karretjes op die baan. Maar dit zou er voor kunnen zorgen dat de bril zou vallen op een ander karretje en dus passagier. Maar bij gr zie ik totaal geen reden en is het gewoon zeer spijtig.
    Bij GR zou hij op de wachtenden in de wachtrij kunnen vallen... Maar ik denk dat een van de hoofdredenen is, als hij valt komt er een geklaag en gezaag van de persoon die hem verloor die het park de schuld gaat geven.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •