Mij lijkt het ook dat ze met die leuke waterglijbaan dezelfde fout maken als Huracan: door hem een stukje buiten te laten lopen, verpest je de weersbestendigheid en herhalingswaarde op koude dagen. Jammer, al zal ik hem niet laten liggen in de winter (alsof ik dan ooit de moeite ga doen om tot Ieper af te reizen) maar hier is volgens mij toch niet zoveel over nagedacht. Een wildwaterbaan deels buiten laten lopen kan nog wel, omdat je dan met het grootste deel van je lichaam toch in het warme water zit, maar een halve glijbaan is gewoon raar.

Daarnaast vind ik het ook weer jammer dat de twee andere glijbanen zowat identiek worden aan elkaar. Dan heb je al niet zo'n groot aanbod, dan verklein je het feitelijk nog... Voor een race-effect waar je, afgaande op de concepts, niets van gaat meekrijgen behalve als de rit al gedaan is. Wat is dat toch met Bellewaerde en wanhopige pogingen om een duelerende attractie te maken?

Los daarvan ben ik net wel ietsje enthousiaster geworden. De bandenglijbaan is heel mooi en het waterpark ziet er op zich ook zeker niet lelijk uit. Scheelt ook wel dat mijn verwachtingen altijd al laag waren.