X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Hoe zit het nu eigenlijk met dat kindergebied? Daar hebben we nog niets van gehoord of gezien...
    En de nieuwe inkom/toegangszone is uitgesteld, maar tot wanneer net? En kan dit laatste dan ook betekenen dat er nog projecten uitgesteld gaan worden, want volgens mij is die inkomzone geen simpel project dat ze er dan maar 'bij' kunnen nemen.
    Kindergebied lijkt me niet zo'n complexe uitdaging voor Walibi Belgium. We weten dat ze niet zo hard doorwerken in Walibi, maar ik zie ze dit nog wel flikken hoor. Ik dacht dat de bestaande kinderzone ook werd opengetrokken. Ik denk dat de werkzaamheden zich vooral situeren op het herconstrueren van paden en plantsoenen. De achtbaan kan er snel komen. Zoiets duurt toch niet zo lang?

    De ingang lijkt me ook vooral te gaan om het zetten van nieuwe hekken, muren herverven en vloeren reconstrueren. Wanneer ze dat goed plannen, lijkt me dat wel snel te realiseren. In mijn ogen is het opbouwen van Karma World één van de moeilijkere te ontwikkelen gebieden. De ruimte is schaars in die hoek, er moet een heel nieuw gebouw worden opgetrokken, een nieuwe ride in een bestaand gebouw, ...

    Ik zou niet meteen denken dat ze projecten gaan schrappen. In Walibi Rhone-Alpes gaan ze ook gewoon door.
    En in Walibi Holland gaan ze ook onverminderd door met hun festivalization. Waar ik me toch eerder grote vragen bij stel dan bij het verplaatsen van een project in ons belgenpark.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    De ingang lijkt me ook vooral te gaan om het zetten van nieuwe hekken, muren herverven en vloeren reconstrueren. Wanneer ze dat goed plannen, lijkt me dat wel snel te realiseren. In mijn ogen is het opbouwen van Karma World één van de moeilijkere te ontwikkelen gebieden. De ruimte is schaars in die hoek, er moet een heel nieuw gebouw worden opgetrokken, een nieuwe ride in een bestaand gebouw, ...
    Ik denk toch dat de vernieuwde inkom, samen met de Afrikaanse zone, één van de meest ingrijpende veranderingen is binnen het park hoor.

    Vergeet bijvoorbeeld niet dat de inkom van het park een volledig nieuw doel krijgt. Niet alleen komen er daar nieuwe kassa's, er komt ook een punt voor tassencontrole, de inkom zal volledig opengetrokken worden om één geheel te vormen met die van Aqualibi, er komen nieuwe horecapunten en ik dacht zelfs een nieuwe shop en een visitors center. Daarnaast kun je zien dat er tussen de parking en de inkom een volledig nieuw plein komt te liggen met onder andere waterpartijen en fonteinen. Toch geen kleine dingen als je het mij vraagt!

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Wat ze wel nog kunnen doen is achter paleis van de geest een nieuwe (indoor)attractie zetten, waarbij de wachtrijzich een weg baant tussen RR en Paleis van de geest. Eventueel overdekken ze die ingang + wachtrij dan nog in een gevelrij die aansluit bij het paleis van de geest, met een klein horecapuntje erbij aan de overkant (waar die picknicktafels staan) en je hebt een nieuw Arabisch themagebied(je).

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Wat ze wel nog kunnen doen is achter paleis van de geest een nieuwe (indoor)attractie zetten, waarbij de wachtrijzich een weg baant tussen RR en Paleis van de geest. Eventueel overdekken ze die ingang + wachtrij dan nog in een gevelrij die aansluit bij het paleis van de geest, met een klein horecapuntje erbij aan de overkant (waar die picknicktafels staan) en je hebt een nieuw Arabisch themagebied(je).
    Op zich geen slecht idee, maar de beschikbare opervlakte is zeer beperkt achter Le Palais Du Genie ...
    Naam:     02DCE86D-53F3-4B5E-9FBA-20C4337BC514.jpeg
Bekeken:  1253
Groote:   570,3 KB
    Laatst gewijzigd door etwien; 19-01-19 om 14:02.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik dacht dat ze dat huis daar hadden opgekocht, of dat er toch plannen zijn om dat te doen. Als ze dat niet kunnen dan is er inderdaad niet veel plaats achter, wel nog wat plaats voor een redelijk gebouw tussen RR en Paleis van de Geest.

    Wat ze ook kunnen doen, maar dat zou veel te veel geld kosten vermoed ik, is een kindermonorail (genre volk van Laaf) laten vertrekken op de plaats tussen RR en Paleis van de geest die dan naar de grote vijver gaat, dan boven de middenvijver van RR loopt om daar terug richting station te gaan. Dat hebben ze nog niet, dat past bij het kindergebied en kunnen ze perfect in een Arabisch thema steken zonder dat het vloekt met Radja River. Maar ik vrees dat ze daar geen geld voor voorzien hebben...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 19-01-19 om 19:42.

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik dacht dat ze dat huis daar hadden opgekocht, of dat er toch plannen zijn om dat te doen. Als ze dat niet kunnen dan is er inderdaad niet veel plaats achter, wel nog wat plaats voor een redelijk gebouw tussen RR en Paleis van de Geest.

    Wat ze ook kunnen doen, maar dat zou veel te veel geld kosten vermoed ik, is een kindermonorail (genre volk van Laaf) laten vertrekken op de plaats tussen RR en Paleis van de geest die dan naar de grote vijver gaat, dan boven de middenvijver van RR loopt om daar terug richting station te gaan. Dat hebben ze nog niet, dat past bij het kindergebied en kunnen ze perfect in een Arabisch thema steken zonder dat het vloekt met Radja River. Maar ik vrees dat ze daar geen geld voor voorzien hebben...
    Ik vind het een leuk idee, vooral omdat de vijver in Radja River eigenlijk een flinke lap grond is waar het park niet veel mee kan doen. Ik denk dat de kans dat er zo dicht bij de huizen een monorail komt echter zeer klein is, jammer genoeg. Het lijkt me dat die kant van het park enkel nog indooruitbreidingen mag verwachten.

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vind het een leuk idee, vooral omdat de vijver in Radja River eigenlijk een flinke lap grond is waar het park niet veel mee kan doen. Ik denk dat de kans dat er zo dicht bij de huizen een monorail komt echter zeer klein is, jammer genoeg. Het lijkt me dat die kant van het park enkel nog indooruitbreidingen mag verwachten.
    Nuja, als je aan die kant een klein indoorstuk zet met het station dan heb je dat probleem ook opgelost

    OT:
    Ik vind het wel mooie pistolen én ik ben blij dat het niet met een treksysteem zoals Maus au Chocolat is. Hopelijk zijn ze kwalitatief genoeg zodat de kleur niet te snel afschilfert. Was er trouwens ook een vergelijkbare promo-actie in een Waals/Brussels winkelcentrum? Want nu hebben ze reclame gemaakt voor de attractie in Antwerpen, waar er toch meer Nederlands dan Walen over de vloer komen. Lijkt me straf dat ze zoiets alleen voor Vlaanderen zouden doen, niet?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 20-01-19 om 07:29.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •