X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [VIDEO TR] Het nieuwe Spirou Parc (Robbedoes-pretpark)!

    Bedankt voor je verslag, toch een park waarvan ik me moeilijk een beeld kan vormen. Jou TR-verslag haalt alvast ook de goede punten uit het park, tof dat ze zo inzetten op personeel . Het verbaasd me toch redelijk volle coastertreintjes te zien, ik had de indruk dat er zeer weinig volk kwam. Wachten ze op volk of was er een rij?

  2. #2

    Re: [VIDEO TR] Het nieuwe Spirou Parc (Robbedoes-pretpark)!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Bedankt voor je verslag, toch een park waarvan ik me moeilijk een beeld kan vormen. Jou TR-verslag haalt alvast ook de goede punten uit het park, tof dat ze zo inzetten op personeel . Het verbaasd me toch redelijk volle coastertreintjes te zien, ik had de indruk dat er zeer weinig volk kwam. Wachten ze op volk of was er een rij?
    Ik heb vooral de foto's geselecteerd met volk in de treintjes . We hebben hoogstens één ritje moeten wachten bij Spirou Racing en ook bij de andere attracties was er amper volk. Nu was het die dag wel zo'n 37°C, dus ik veronderstel dat er meer bezoekers gewoon naar het nabijgelegen waterpark gegaan zijn. Want schaduw of waterattracties zijn er in het park van Robbedoes niet.

    Maar wachten op volk deden ze dus helemaal niet. Dat hoort zo'n beetje bij hun policy, ze doen werkelijk alles om het jou naar je zin te maken. Het was soms zelfs bizar hoe vaak ze aan ons vroegen (tijdens een ritje) of alles OK was en of de kinderen het leuk vonden. Maar vandaar dus toch wel een dikke pluim voor die mensen!
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •