X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Informatieborden over nieuwigheden zijn altijd tijdelijk.
    Daar heb je volledig gelijk in. Ik wil maar zeggen dat dit er 'gammeler' uit ziet dan het bord dat er daarvoor stond.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Daar heb je volledig gelijk in. Ik wil maar zeggen dat dit er 'gammeler' uit ziet dan het bord dat er daarvoor stond.
    Deze houtconstructie is steviger dan die dingen die ze op conferenties/beurzen gebruiken (maar die kunnen ook wegwaaien). Lijkt me niet echt gammel te zijn, maar inderdaad wel heel erg tijdelijk.

    Ik denk nog steeds dat op deze plek een nieuwe attractie gepland is. In het midden van de circel konden we eerder al zien dat er bekabeling uit de grond stak. Dat ga je niet zo permanent aanleggen voor een tijdelijke teaser-campagne voor Rookburgh. Ik denk dat deze locatie gekozen is simpelweg om de schijf/verhoging een tijdelijk nut te geven en omdat hier aansluiting voor stroom is. Het zou me niets verbazen als er later monitoren of geluidseffecten komen.

    Ik interpreteer dit meteen ook dat we de nieuwe attractie die hier gepland is niet in de komende tijd hoeven te verwachten. In elk geval niet voordat Rookburgh open is... het nummer is al vaker genoemd in dit topic, maar ik ga het gewoon opnieuw doen: 2020

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •