X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    (...)Die poort naar Fantasy zit dus ergens onderaan die hal en daarom hoop ik eigenlijk dat ze nooit als doorgang voor bezoekers gebruikt wordt. Hoe geloofwaardig is zo'n fabriekshal als er letterlijk een deur in zit die je verklapt dat het slechts gaat om een frontje van maximaal twee meter diep?
    Daar was ik ook al over aan het nadenken... Phantasialand zal hier zelf ook wel aan gedacht hebben en zullen daar wel een oplossing voor hebben als die deur effectief een doorgang wordt.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je de laatste illegale foto op Coasterforce bekijkt, dan denk ik toch echt niet dat ze 2019 nog gaan redden. De achterwand lijkt het enige dat al afgewerkt is, en die wand is nog niet eens klaar. De rest is allemaal gewoon beton. Hier heeft Universal Rocks nog behoorlijk wat werk aan. Nog maar te zwijgen van alles wat nog door andere bedrijven afgewerkt moet worden.
    Rookburgh was gepland voor dit jaar, ze ondervinden veel problemen en lopen serieus achterstand op.

    Ik ben er van overtuigd dat dit het geval is en dat de Temple daarom een last minute ombouw/opfrissing krijgt om dit seizoen toch iets "nieuws" te kunnen presenteren om de concurrentie tegen te gaan.

    Ik bekijk dit uiterst positief: ik geef VR in een Phantasialand-jasje zeker een kans en het overbrugt de wachttijd naar de opening van Rookburgh.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Rookburgh was gepland voor dit jaar, ze ondervinden veel problemen en lopen serieus achterstand op.
    Dat denk ik ook. We hebben ook wel kunnen zien dat er een periode was dat de vorderingen bijzonder traag gingen.

    Ik ben er van overtuigd dat dit het geval is en dat de Temple daarom een last minute ombouw/opfrissing krijgt om dit seizoen toch iets "nieuws" te kunnen presenteren om de concurrentie tegen te gaan.
    Dat denk ik dan weer niet. Mack is in April 2018 al in Phantasialand gespot. Nu zal hij ongetwijfeld ook zelf wat kennis hebben opgedaan voor EP, maar de kans is groot dat men toen al aan het kijken was naar de VR opties voor TotNH. Zo'n hele VR film specifiek op een bijzonder lange achtbaan gebaseerd ontwikkel je ook zeker niet binnen een paar maanden.


    Ik bekijk dit uiterst positief: ik geef VR in een Phantasialand-jasje zeker een kans en het overbrugt de wachttijd naar de opening van Rookburgh.
    Hier knelt het schoentje. Het lijkt er op dat er geen PHL-Sausje komt. Ze kiezen immers voor een licentie van een derde partij die volstrekt niet in de Wuze-Wereld past.
    Er is al geargumenteerd dat de film wél bij de hollywood tour past. En dat klopt ergens ook wel. Maar dan betekent dat dat "Hawk Mountains" eigenlijk volledig verdwijnt en dat het gehele Temple-Complex eigenlijk een eigen sub-thema wordt binnen Fantasy. Maakt het naar mijn idee allemaal een beetje rommelig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •