X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh



    Bron: Phantafriends.de

    Voor mij is het duidelijk dat hier een baan door gaat komen.. een achtbaan wel te verstaan...

    Zou het kunnen dat het een duellerende achtbaan gaat worden.. (En aan de andere kant van die vleermuis de tweede baan door gaat komen...)

    Wat voor een verrassing zou dat zijn?
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 13-10-18 om 13:03.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Voor mij is het duidelijk dat hier een baan door gaat komen.. een achtbaan wel te verstaan...
    Het had gekund voordat die bogen er stonden. Maar deze constructies lijken me stalen geraamtes om steunberen in spuitbeton te maken hoor.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Voor mij is het duidelijk dat hier een baan door gaat komen.. een achtbaan wel te verstaan...

    Zou het kunnen dat het een duellerende achtbaan gaat worden.. (En aan de andere kant van die vleermuis de tweede baan door gaat komen...)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Het had gekund voordat die bogen er stonden.
    Jamais! Beiden! Waarom zou je in hemelsnaam een gigantische geluidsmuur bouwen om vervolgens de achtbaan inclusief joelende passagiers toch geluidsmuurvrij aan de kant van de buren te laten passeren?!

    Dat lijkt me toch zonde van het geld.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Jamais! Beiden! Waarom zou je in hemelsnaam een gigantische geluidsmuur bouwen om vervolgens de achtbaan inclusief joelende passagiers toch geluidsmuurvrij aan de kant van de buren te laten passeren?!

    Dat lijkt me toch zonde van het geld.
    Niet als je die baan door de muur laat gaan in geluidsdichte "buizen" :-p

  5. #5

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Jamais! Beiden!
    Ik zeg niet dat ik dat verwachtte, en al zeker niet dat het logisch zou geweest zijn. Ik bedoelde dat àls dat het geval zou zijn, dat deze constructies dat ontkrachten in plaats van bevestigen.

    Ik verwachtte sowieso niet dat de baan er door zou komen gezien de stalen constructie van de muur in die gaten gewoon doorloopt. Daar leek me de baan sowieso niet tussen te passen. En bovendien kan die constructie geen baan dragen, kijk hoeveel steviger die oorspronkelijke pilaren zijn.

    De essentie van mijn bericht was de zin die je weggeknipt hebt in de quote.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •