X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    In augustus wil ik graag een zaterdag of zondag naar Bobbejaanland gaan, vooral voor Fury. Heeft die nog vaak last van technische problemen of aangepaste openingsuren? Een storing kan uiteraard altijd gebeuren, maar ik wil mijn kansen om Fury tijdens mijn bezoek te kunnen doen toch zo groot mogelijk maken (ik heb geen abonnement, dus een weekje later teruggaan wordt mij iets te duur )
    Je toegangsticket kan je deze zomer omruilen voor een zomerabonnement
    10 augustus gaat RF trouwens naar Bobbejaanland, maar blijkbaar zou het park dan ook nocturne houden tot 21u. Op dit moment is er wel nog niets officieel over bekend, maar kan misschien wel handig om weten zijn

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    10 augustus gaat RF trouwens naar Bobbejaanland, maar blijkbaar zou het park dan ook nocturne houden tot 21u. Op dit moment is er wel nog niets officieel over bekend, maar kan misschien wel handig om weten zijn
    Tja, aangezien we met meer dan 85 personen zijn hebben we het park bijna afgehuurd
    Ook wij zijn pas te weten gekomen dat er een nocturne voorzien is.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Tja, aangezien we met meer dan 85 personen zijn hebben we het park bijna afgehuurd
    Ook wij zijn pas te weten gekomen dat er een nocturne voorzien is.
    ge moet da verstaan h?, 85 man... da zijn ze daar ni gewend! Best tijd genoeg voorzien dachten ze! ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •