X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Mooie boten! Ik denk dat die wel de nodige kleur zullen brengen in het landschap. De gebouwen zijn wel mooi, maar alles is nogal éénkleurig, zeker omdat de beplanting ook nog z'n werk moet doen. Afwachten of de komende weken nog veel decoraties zullen brengen die het kleurenpallet in de zone wat verrijken.

    Zou het trouwens de bedoeling zijn dat die vaargeul boven het waterlevel uitkomt, of zou dit tijdelijk zijn voor de testen? Ik hoop op het laatste want het is wel geen zicht zo.

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten

    Zou het trouwens de bedoeling zijn dat die vaargeul boven het waterlevel uitkomt, of zou dit tijdelijk zijn voor de testen? Ik hoop op het laatste want het is wel geen zicht zo.
    Was net dezelfde bedenking aan het maken.
    Verder is het wel prachtig allemaal. Kan al niet wachten op één van de zomernachten...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •