X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Is dat de definitieve kleur voor Cobra? Ik vind het mooi!

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Is dat de definitieve kleur voor Cobra? Ik vind het mooi!
    Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze beige-witte kleur slechts een grondlaag zou zijn. Dan verwacht ik andere definitieve kleuren, maar schiet me niet dood als ik me vergis

    Tijdens de winter hoop ik toch ook op af en toe nieuwe bouwfoto's. Al zal veel werk binnen in een reeds bestaand gebouw plaatsvinden en leent zich dat natuurlijk minder tot het maken van goede foto's.

    Iemand een idee wat er met het station van Cobra zal gebeuren? Zelf had ik totaal geen problemen met de huidige circustent, maar ik ben één van de weinige forumleden die er zo over denkt Echter hoop ik wel dat een eventueel nieuw station terug een open constructie zou worden (tent of afdak). Volgens mij zouden de operatoren van Cobra na een werkshift in een gesloten gebouw half doof zijn, want die remmen maken best veel lawaai. En een professioneel park moet naar mijn mening zeker ook rekening houden met zijn personeel!
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •