Jakkes. Ik vind het altijd jammer wanneer er kostbare ruimte naar hotels gaat in plaats van attracties. Hier keldert het de hoop dat we nog extra attracties mogen verwachten in het themagebied.

Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat dat derde hotel eerder prijzig gaat worden. Phantasialand heeft allesbehalve de reputatie om budgetvriendelijk te zijn en ik geloof niet dat een totaalconcept van hotel, themagebied én achtbaan een reden is om die reputatie te veranderen; in tegendeel!

Ik zou er niet erg van verschieten als het toch 2020 wordt, maar ik heb nog wel enkele sprankeltjes hoop voor 2019.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Ergens vind ik het wel spijtig dat ze hiervoor kiezen en geen extra attractie, want nu is dit opnieuw een themagebied met 1 attractie, net zoals Black Mamba.
Ik zou het ook wel zonde vinden wanneer die zone enkel een achtbaan heeft, maar ik vind het niet hetzelfde als Black Mamba. In mijn idee is Fly en rookburgh gewoon een deelzone van Berlijn en daar staat wel genoeg om je bezig te houden en te vermaken.