X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 15 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 281
  1. #201

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Walibi heeft ondertussen laten weten dat er problemen zijn met sommige code's en ze eraan bezig zijn. Volgende week zou het opgelost zijn. Misschien dat we daarom ook nog geen mail gehad hebben, omdat onze abo's nog niet werken.

  2. #202

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb net een mail ontvangen van Walibi waarin ze zeggen dat drie van de vier exclusieve nocturnes geannuleerd worden wegens te weinig interesse ( 7 en 13 juli en 17 augustus). Dus enkel die van 4 augustus gaat nog door maar kan ook geannuleerd worden bij te weinig inschrijvingen. Er zijn 4000 plaatsen beschikbaar.

  3. #203

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Ik heb net een mail ontvangen van Walibi waarin ze zeggen dat drie van de vier exclusieve nocturnes geannuleerd worden wegens te weinig interesse ( 7 en 13 juli en 17 augustus). Dus enkel die van 4 augustus gaat nog door maar kan ook geannuleerd worden bij te weinig inschrijvingen. Er zijn 4000 plaatsen beschikbaar.
    Hahahaha, waarom verwondert dit me niet? Dit is toch wel de klucht van het jaar? Komaan, als enkel abonnees mogen gaan (zonder invités), en de plekken al beperkt zijn. En velen hier nog geen mail gekregen hebben om zich te kunnen inschrijven, dan zijn er dus nog meer mensen die de kans niet kregen. Echt, hoog tijd dat ze investeren in COMMUNICATIE!

  4. #204

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    geen interesse? Geen emails ja! :/

  5. #205

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    geen interesse? Geen emails ja! :/
    Ik hoop dat voldoende mensen de mail ondertussen hebben ontvangen zodat de nocturne op 4 augustus toch nog kan doorgaan

  6. #206

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hier geen mail en een foutmelding bij het inschrijven. Ik voel me bekocht.

  7. #207

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Hier geen mail en een foutmelding bij het inschrijven. Ik voel me bekocht.
    Begrijp ik volledig. Heb je al contact opgenomen met Walibi?

  8. #208

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Begrijp ik volledig. Heb je al contact opgenomen met Walibi?
    Ja, we moeten volgende week nog eens proberen. Maar ik ga niet smeken om naar die nocturne te mogen gaan. Als het maandag niet werkt mogen ze hun nocturne houden en maken we er wel een minstens even toffe avond van op de kermis van Düren.

  9. #209

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb de mail ook nog niet ontvangen, terwijl ik een abonnement heb met optie nocturnes

  10. #210

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Pretparken.be bracht hier ondertussen ook een bericht over (http://bit.ly/2uoH9nE), toch opmerkelijk dat er heel wat mensen zijn die hier zelfs geen mails van krijgen, daar betaal je dan €20 voor!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #211

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb het al van enkele mensen gehoord, maar nu ook zelf gezien. Maar Radja River is mogelijk nu nog natter dan daarvoor. En ik vond dat Radja River al behoorlijk nat was. Maar het park heeft er nu niet beter op gevonden dan die waterspuiters tussen de tunnel en het waterplafond zodanig te richten dat al het water nu in voorbijvarende boten valt. Volgens sommigen is Radja River tijdens deze zomerdagen dus extreem nat! U wezen gewaarschuwd !

  12. #212

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    afgelopen zaterdag getest en goedgekeurd :-)

  13. #213

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    wat betreft abbo's en nocturnes: Ik vind dit eigenlijk echt niet correct dat er alleen maar "privé" nocturnes gegeven worden. Of begrijp ik dit nu verkeerd? Ik dacht dat een nocturne zoals met Halloween duurder is in entreeprijs waardoor een abonnementhouder vroeger dus "nog meer" voordeel zou krijgen. Bij de nieuwe abonnementen dachten ze van ahwel als we die meerprijs nu eens verrekenen in een extra optie bij het abonnement dan skippen we zo dat "verlies". Nemen ze de optie er niet bij, dan is hun abbo die dag niet geldig en betalen ze de volle pot gelijk elke andere bezoeker. Als bonus geven we ze dan ook 1 special nocturne met Halloween.
    Dat was wat ik dacht dat de opzet was. Blijkbaar fout gedacht? In elk geval vind ik het niet slim dat ze nu al zomernocturnes laten vallen omdat er (door gebrekkige logistiek) niet genoeg inschrijvingen zijn. Zet je parkdeuren open voor iedereen verdorie en reken desnoods ietske meer aan voor de gewone bezoekers. Hoewel ik daar ook geen voorstander van ben, maar kom in een wereld draaiende op centjes ...
    Ze hebben zo een fantastisch nieuwe zone aangelegd die zich perfect laat gebruiken om zwoele zomerse nocturnes te doen. USE IT YOU IDIOTS!

    Wat betreft Radja; zou het echt met opzet gedaan of is het eerder een effect van de golfslagbaden die de sproeikoppen hebben gekanteld? Ik vind het trouwens jammer dat die de afgelopen twee jaar zo herwerkt zijn dat ze constant spuiten en ni meer op en neer gaan door de golf die eroverheen gaat. Ik vond dat altijd zo een dynamisch zicht als je naar over de vijver aan aqualibi naar Radja keek.

  14. #214

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    De sproeiers van Radja River zijn wel degelijk opzettelijk schuin gezet, wat voor een kletsnatte maar fantastische finale zorgt!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #215

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Iemand die trouwens weet wanneer de Buzzsaw terug in werking is, en wat er precies mis mee is? Zondag langs geweest en deze was heel de dag gesloten.

  16. #216

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MG_Maxim2 Bekijk Berichten
    Iemand die trouwens weet wanneer de Buzzsaw terug in werking is, en wat er precies mis mee is? Zondag langs geweest en deze was heel de dag gesloten.
    Gebeurt helaas wel vaker. Veel parken en exploitanten hebben er last mee, vandaar dat ze aan een redelijk tempo ook aan het verdwijnen zijn. Zijn blijkbaar heel gevoelige machines die ook duur in onderhoud zijn.

  17. #217

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Buzzsaw heeft er dit jaar inderdaad enorm van. Een volledige dag heb ik hem dit jaar nog maar 1 keer dicht geweten, maar wel een aantal evacuaties gezien. Voor mij moet hij zeker niet verdwijnen, enkel een steviger programma mag wel.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #218

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    wat betreft abbo's en nocturnes: Ik vind dit eigenlijk echt niet correct dat er alleen maar "privé" nocturnes gegeven worden. Of begrijp ik dit nu verkeerd? Ik dacht dat een nocturne zoals met Halloween duurder is in entreeprijs waardoor een abonnementhouder vroeger dus "nog meer" voordeel zou krijgen. Bij de nieuwe abonnementen dachten ze van ahwel als we die meerprijs nu eens verrekenen in een extra optie bij het abonnement dan skippen we zo dat "verlies". Nemen ze de optie er niet bij, dan is hun abbo die dag niet geldig en betalen ze de volle pot gelijk elke andere bezoeker. Als bonus geven we ze dan ook 1 special nocturne met Halloween.
    Dat was wat ik dacht dat de opzet was. Blijkbaar fout gedacht? In elk geval vind ik het niet slim dat ze nu al zomernocturnes laten vallen omdat er (door gebrekkige logistiek) niet genoeg inschrijvingen zijn. Zet je parkdeuren open voor iedereen verdorie en reken desnoods ietske meer aan voor de gewone bezoekers. Hoewel ik daar ook geen voorstander van ben, maar kom in een wereld draaiende op centjes ...
    Ze hebben zo een fantastisch nieuwe zone aangelegd die zich perfect laat gebruiken om zwoele zomerse nocturnes te doen. USE IT YOU IDIOTS!
    Perfect verwoord! Hoe zit het nu trouwens met de mails naar de abonnees? En gaat die nocturne op 04/08 nu door?

  19. #219

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En gaat die nocturne op 04/08 nu door?
    Ik heb mij ingeschreven en voorlopig nog geen mail ontvangen dat de nocturne niet doorgaat.

  20. #220

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vind het eigenlijk gek dat Walibi Belgium eigenlijk nog nocturnes organiseert. Het park heeft dat meermaals geprobeerd in het verleden, maar telkens bleek dat niemand echt interesse had om zo lang in het park te blijven.

    In de Six Flags periode bijvoorbeeld was het park heel de zomer geopend tot 21u00, met verschillende nocturnes tot 23u00. Enkele jaren later bleef het park dan open tot 20u00, maar ook daar was weinig vraag naar. Maar ook de nocturnes tijdens de zomer hebben nooit echt op bijval kunnen rekenen. Ik ben meermaals op nocturnes geweest en vaak liep je op het einde rond in een quasi leeg pretpark en waren wij meestal zelf tegen 20u00 à 21u00 naar huis omdat we eigenlijk alles gezien hadden en ons zelfs een beetje begonnen te vervelen.

    Nocturnes met Halloween zijn wel populair, omdat er dan naast attracties nog wat anders te beleven valt. Met de zomernocturnes valt er eigenlijk niet echt iets te beleven in het park. Als je al van 10u00 in het park bent en wil blijven tot 23u00, dan moet er iets te beleven zijn. Walibi Belgium heeft wel goeie attracties en veel attracties, maar om mensen 13u00 lang bezig te houden in het park is dat niet genoeg.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •