X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    ...maar het zou me verbazen als er geen restaurant en confertainment-faciliteiten zouden zijn. Vooral dat laatste is immers de grote Money-Maker in de hotels van PHL....
    Ik weet dat we ons nu allemaal blindstaren 25 juni gezien de afwezigheid van de Taron ERT en de kamerbeschikbaarheden. Maar bestaat mogelijks niet de kans dat een groot Duits bedrijf beide hotels heeft afgehuurd voor confertainment op deze datum?

    Mij lijkt het eerlijk gezegd sterk dat Phantasialand dit jaar het nieuwe gebied nog zal openen. Het feit dat het nieuwe hotel zich nu nog niet laat boeken voor de zomer zegt wat mij betreft genoeg.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Ik weet dat we ons nu allemaal blindstaren 25 juni gezien de afwezigheid van de Taron ERT en de kamerbeschikbaarheden. Maar bestaat mogelijks niet de kans dat een groot Duits bedrijf beide hotels heeft afgehuurd voor confertainment op deze datum?

    Mij lijkt het eerlijk gezegd sterk dat Phantasialand dit jaar het nieuwe gebied nog zal openen. Het feit dat het nieuwe hotel zich nu nog niet laat boeken voor de zomer zegt wat mij betreft genoeg.
    Ik ben het daarmee eens. Sowieso is 25 juni een datum die momenteel nog veel te ver in de toekomst ligt om nu al zeker te zijn dat het gebied af zal zijn. Zo'n grote persevenementen worden maar een maand tot 6 weken op voorhand afgekondigd. Daarnaast, waarom zou je de journalisten laten overnachten in beide 'oude' hotels, die kennen ze waarschijnlijk wel al. En je kan ze echt geen 2 dagen bezig houden in dat nieuwe gebied, toch niet de hoeveelheid die in je hotels te slapen kan leggen.

    Vergeet ook niet dat het park in zijn (zeer karige) communicatie ook altijd gesproken heeft over 'dag&nacht', dan zou het mij onlogisch lijken dat ze het hotel later openen, zeker voor PHL. En gezien het feit dat ze ook echt uitpakken met het samenspel tussen hotel en attractie/park duidt er toch echt op dat ze het hotel en het nieuwe gebied als 1 geheel zien, en dus ook niet afzonderlijk van elkaar zullen openen.

    Neen, ik ben er echt van overtuigd dat Rookburgh pas in 2020 opent, maar wel bij het begin van het seizoen.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 27-03-19 om 09:11.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •