X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    In mijn bezit zonder overbodige KCal's (merci, 2iememain.be): Quick passen met drie tijdloze vrijgeleiden (zonder Tiki) voor m'n tweede, laatste en wiedergutmachende* bezoek aan Walibi dit jaar (*enkele toppers gesloten of nog niet af begin april). Wie enige ervaring heeft met deze vouchers: advies is zeer welkom.

    Ik lees "Aanmelden in de WAB-shop". Is dat de grote winkel net voorbij de poorten aan je linkerkant? Is deze open voor 10:00? Of kan/moet de pas elders verzilverd worden?

    Is het wijselijk om eerst enkele attracties te doen en daarna de voucher in te ruilen? Dan hoef je die pas niet te verspillen aan reeds gedane attracties of attracties (tijdelijk) buiten bedrijf?

    Openen de attracties meer achteraan later dan de park-opening? Dan loont een sprintje naar achter niet echt, zie de PR-parken.

    Is die gratis Quick pas geldig voor Pulsar? Dat was niet zo in 2016 (en 2017?), meen ik.

    Mijn ondertussen beproefd aanvalsplan is 's ochtends 1. Psyké (eventueel bissen) 2. Pulsar (indien niet gestoord) 3. Flash Back 4. Cot. Daarna begint meestal het echte aanschuif-werk. Maar met Tiki ligt dat nu natuurlijk anders.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 06-06-18 om 19:06. Reden: links en rechts, alleen in de polletiek snap ik het verschil

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Mijn ondertussen beproefd aanvalsplan is 's ochtends 1. Psyké (eventueel bissen) 2. Pulsar (indien niet gestoord) 3. Flash Back 4. Cot. Daarna begint meestal het echte aanschuif-werk. Maar met Tiki ligt dat nu natuurlijk anders.
    Wanneer zou je gaan? Het aanvalsplan verschilt wel op het moment dat je zou gaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •