X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik denk niet dat Fantissima volgend jaar verhuist naar Rookburgh, de nieuwe ingang ziet er een net iets te dure investering uit om voor maar 1 seizoen dienst te doen.

    Op de lege plaats op de Rookburgh site komt oftewel een tweede familieattractie, restaurant, sanitaire voorzieningen, een shop of dergelijke maar een theater voor Fantissima? Ik denk het eerlijk gezegd niet.

    Wat ik me buiten de Rookburgh site afvraag is wat ze gaan doen in de toekomst met de hoek tussen Rookburgh en Wuze Town waar nu nog dat huis staat...

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    net gelezen dat de lichteffecten op de liftheel van de temple kapot zijn gegaan. dus nu is er letterlijk niks meer.
    Pff.. dat zullen ze wel fixen. Overal waar effecten zijn gaat wel eens iets kapot. Kans dat het binnen een week weer werkt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat ik me buiten de Rookburgh site afvraag is wat ze gaan doen in de toekomst met de hoek tussen Rookburgh en Wuze Town waar nu nog dat huis staat...
    Momenteel wordt dat gebruikt voor opslag. Ze moeten ergens nog spullen kwijt. Vroeger werd een groot deel van het terrein van Rookburgh ervoor gebruikt. Nu moeten ze dat heel wat compacter doen. De boten van River Quest worden in de winter bijvoorbeeld op de parkeerplaats naast de baan gelegd, en niet meer op die opslagplaats. Daar liggen wel nog kapotte boten van RQ, of segmenten er van. Boten van de Hollywood Tour. Onderdelen die ze weer gebruiken bij evenementen etc. Wellicht dat ze dit ooit nog kunnen verplaatsen, maar vooralsnog hebben ze dat ook hard nodig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •