X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik val er niet van mijn stoel van, maar ik begrijp het wel. Die hoek had al een tijd een likje verf nodig, tegelijkertijd verouderde IP vervangen door eigentijdse maakt twee vliegen in één klap. Over het gebrek aan coherentie tussen K3 en een gigantische wasmachine en fornuis kan ik me niet druk maken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dan hadden ze op zijn minst de boel mogen laten verbouwen door Vekoma voor een 2’de trein, en 2 nieuwe treinen.
    maar dat is #duur! Da's een aanzienlijke investering (maatwerk!) die je niet kan omzetten in extra bezoekers. Dat doen doorgaans enkel parken die verschillende klasses hoger spelen. Zo'n model heb ik trouwens nog maar zelden tot nooit met twee treinen gezien.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik val er niet van mijn stoel van, maar ik begrijp het wel. Die hoek had al een tijd een likje verf nodig, tegelijkertijd verouderde IP vervangen door eigentijdse maakt twee vliegen in één klap. Over het gebrek aan coherentie tussen K3 en een gigantische wasmachine en fornuis kan ik me niet druk maken.


    maar dat is #duur! Da's een aanzienlijke investering (maatwerk!) die je niet kan omzetten in extra bezoekers. Dat doen doorgaans enkel parken die verschillende klasses hoger spelen. Zo'n model heb ik trouwens nog maar zelden tot nooit met twee treinen gezien.
    Flight of the Hippogriff in Islands of Adventure en Universal Japan heeft er 2. Blijkbaar Road Runner Rollercoaster in Australië ook en die van Tusenfryd heeft 2 treinen en 10 karretjes per trein. Maar dus in vergelijking met het aantal is het wel zeldzaam. Volledig akkoord trouwens dat Plopsa duidelijk weinig ambitie heeft in De Panne...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •