X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Doorgaans wordt het als een beetje onbeleefd beschouwd om jezelf uit te nodigen, maar iedereen op ons forum zal wel snappen dat de verleiding momenteel te groot is .... ik heb zopas het gerucht zien passeren dat Olympia Looping naar Keulen zou komen? Die achtbaan staat heel hoog op mijn stiekem-gewenst-maar-praktisch-onbereikbaar lijst.

    Zijn er forumleden die overwegen om een daguitstap te plannen? Ik kan moeilijk zelf iets opstarten omdat mijn rijkunsten nog net iets te beperkt zijn, en ik dus geen vervoer kan aanbieden aan anderen.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Doorgaans wordt het als een beetje onbeleefd beschouwd om jezelf uit te nodigen, maar iedereen op ons forum zal wel snappen dat de verleiding momenteel te groot is .... ik heb zopas het gerucht zien passeren dat Olympia Looping naar Keulen zou komen? Die achtbaan staat heel hoog op mijn stiekem-gewenst-maar-praktisch-onbereikbaar lijst.

    Zijn er forumleden die overwegen om een daguitstap te plannen? Ik kan moeilijk zelf iets opstarten omdat mijn rijkunsten nog net iets te beperkt zijn, en ik dus geen vervoer kan aanbieden aan anderen.
    Keulen is heel vlot bereikbaar met de trein, ook vanuit Leuven .

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Zijn er forumleden die overwegen om een daguitstap te plannen? Ik kan moeilijk zelf iets opstarten omdat mijn rijkunsten nog net iets te beperkt zijn, en ik dus geen vervoer kan aanbieden aan anderen.

    Oh wees gerust, ik wil ook gaan. Want deze iconische baan is toch een groot gemis op mijn coastercounter! Hou ParkTrips op facebook in de gaten, als niemand anders een evenement maakt zal ik dat wel doen

  4. #4

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Doorgaans wordt het als een beetje onbeleefd beschouwd om jezelf uit te nodigen, maar iedereen op ons forum zal wel snappen dat de verleiding momenteel te groot is .... ik heb zopas het gerucht zien passeren dat Olympia Looping naar Keulen zou komen? Die achtbaan staat heel hoog op mijn stiekem-gewenst-maar-praktisch-onbereikbaar lijst.

    Zijn er forumleden die overwegen om een daguitstap te plannen? Ik kan moeilijk zelf iets opstarten omdat mijn rijkunsten nog net iets te beperkt zijn, en ik dus geen vervoer kan aanbieden aan anderen.
    Als je de kans hebt, zou ik in juli voor Düsseldorf kiezen. 95% zeker dat Olympia Looping daar dit jaar ook staat en dan kan je ook ineens Alpina Bahn doen, nog zo'n Schwarzkopfklassieker. Verder staat Spinning Racer daar ook en er zal nog wel een muisbaan komen (Wilde Maus XXL en/of die gelanceerde mousecoaster van Schneider).

    De kermis van Keulen is gezellig maar best klein voor zo'n grote stad. Düsseldorf staat hier nog altijd op nummer 1, en heb toch al best wat kermissen gezien in Europa.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •