Wat TR's van parken in de buurt betreft: ik lees die eerlijk gezegd over het algemeen liever dan van parken die verder liggen. Ik vind het leuker meningen te lezen over parken waar ik zelf ook al ben geweest dan TR's over parken die ik nog niet heb bezocht, tenzij ik van plan ben er in de nabije toekomst naartoe te gaan - al laat ik mij op mijn eerste bezoek liever verrassen.

Dan nu over dit TR: leuk om te lezen, al ben je wel érg positief op sommige punten. Ik deel je mening over Droomvlucht en Bob, en die van Symbolica kan ik mij ook wel in vinden - hopelijk ervaar ik hem bij mijn volgende bezoek ook zo. JedD, Spookslot, Raveleijn staan nog op mijn TO DO-lijstje. Eén iets kan ik echter helemaal niet begrijpen, en dat is dat jij (en vele andere mensen) Fata Morgana zo fantastisch vinden. Ik zal bij mijn volgende bezoek toch eens beter rond mij moeten kijken denk ik, want ik vond er maar weinig aan. Vreemd.

De souplesse bij het beleid bij Baron die je beschrijft siert het park inderdaad. Mooi om te horen. Over de achtbaan zelf snap ik wat je zegt, maar van mij mocht er gerust nog een heel stuk achter. Al heb ik nog geen andere divecoasters gedaan (toch niet van B&M), dus ik kan niet vergelijken. De snelheid is er wel vlug uit met zo'n brede treinen natuurlijk, dus ik kan mij wel goed voorstellen dat dit een hele goede baan is voor dit type.