X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 31 van de 35 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 620 van de 698
  1. #601

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Bobbejaanland blijft sleutelen aan hun park:

    - De doorgang tussen de Koggemolen en de Kettingmolen is nu definitief afgezet.

    - De Monorail kreeg nieuwe bestickering in thema van Land of Legends.

    - NIEUWE SHOW: "The legend: Land of Fire & Flames".
    1.Vandaag terug geweest en opvallend: die "definitieve" afsluiting tussen de Kettingmolen en de Koggemolen is terug OPEN. Helaas. Tijdelijk of niet, ik heb weer heel wat mensen naar de oude ingang van Typhoon zien wandelen en over de afsluitingen zien klimmen...

    2. De Monorail ziet er schitterend uit. Dat ze stilaan al die reclame maar overal weghalen. Dat zou een leuke trent zijn.

    3. Ik heb de show vandaag gezien. Qua aankleding (projecties, licht, effecten) echt heel mooi in elkaar gestoken. Qua opbouw van de show had ik het iets beter verwacht. Het eerste deel vond mijn gezelschap en ikzelf beter dan het tweede deel dus die hadden ze beter omgedraaid.

    Hoewel wij niet begrepen wat deel 1 (ik spreek over delen omdat ik niet wil spoilen) uitbeeldt in het Fire & Flames thema. Iemand die de show ook gezien heeft en het wel begreep?

    Normaal zou ik zeggen dat de show kort maar krachtig is en zeker als het einde een wauw-gevoel geeft... Maar dat was niet het geval. We zaten te wachten op het spektakel gedeelte en dat plots is het gedaan...

    Uiteindelijk is het hoofdthema het themagebied Land of Legends. Hier vindt ik 4 elementen en niet alleen vuur. Een grote kans die ze hebben laten liggen. Ze hadden vast en zeker ook iets kunnen doen rond aarde, wind/lucht en water.

    Met Wind kunnen ze iets doen met zo een grote luchtblazer die ze in films gebruiken. Voor 'water' konden ze eens een kijkje nemen bij de Eftelingshow CARO (echt een aanrader btw) . Daar hebben ze dat slim aangepakt.

    Al bij al, niet slecht, best leuk maar ze hadden er nog heel veel meer kunnen uithalen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-07-19 om 19:27.

  2. #602

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben vandaag drie kwartier voor parksluiting het park binnengewaaid om een eerste rit te maken op de nieuwste draak van het park.

    Fury is een goede uitbreiding van het parkaanbod en ik geloof zelfs dat de baan een lagere instapsdrempel kan hebben dan Typhoon en dus een groter publiek aanspreekt. Het is samen met Oki Doki een van de betere achtbanen van het park, maar ik weet niet of ik hem het krediet geef om ook de Belgische nummer ??n te zijn.

    Qua vormgeving heeft Fury een paar blunders:
    - De afzichtelijke wachtrijhekken van bij Dizz werden ook deze keer gebruikt.
    - Onduidelijke opsplitsing van de wachtrij binnen het station.
    - De trap naar en de binnenzijde van het station is pijnlijk goedkoop afgewerkt.
    - Vanuit de wachtrij staar je continu op de schubben van de draak, terwijl het hoofd enkel de passagiers bediend, die er in luttele seconden voorbijzoeven.
    - Een drakenrug in de wachtrij plaatsen die klimmen zo aantrekkelijk ?n makkelijk maakt is vragen om miserie.

    Ik ben nog minder enthousiast over de uitwerking van land of legends in zijn geheel. Anders dan in slagharen presenteert geen van de bijhorende attracties zich als een sexy coasterspaghetti die je langs alle kanten kan bewonderen.
    Wanneer je door Bobbejaanlands nieuwe 'themazone' wandelt zonder een wachtrij in te stappen zou het zomaar even kunnen dat je de drie sterattracties van het park gewoonweg niet tegenkomt. Het gebied heeft een acuut tekort aan wandelpaden die de bijhorende attracties laten schitteren of waar de bomma op een bank kan zitten kijken terwijl de rest zich aan de attractie zelf waagt. Land of Legends is in zijn huidige vorm vooral Square of Gates.

  3. #603

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    maar ik weet niet of ik hem het krediet geef om ook de Belgische nummer ??n te zijn.
    Ik deel je mening niet echt, maar het is dan ook een mening. Je uitleg is perfect volgbaar, maar welke coaster in Belgi? omvat dit totaal plaatje wel? Welke coasters in Belgi? plaats je allemaal hoger in de ranking dan Fury?

  4. #604

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben nog minder enthousiast over de uitwerking van land of legends in zijn geheel. Anders dan in slagharen presenteert geen van de bijhorende attracties zich als een sexy coasterspaghetti die je langs alle kanten kan bewonderen.
    Wanneer je door Bobbejaanlands nieuwe 'themazone' wandelt zonder een wachtrij in te stappen zou het zomaar even kunnen dat je de drie sterattracties van het park gewoonweg niet tegenkomt. Het gebied heeft een acuut tekort aan wandelpaden die de bijhorende attracties laten schitteren of waar de bomma op een bank kan zitten kijken terwijl de rest zich aan de attractie zelf waagt. Land of Legends is in zijn huidige vorm vooral Square of Gates.

    Qua uitwerking van de paden kan ik je deels volgen. Hoewel ik veronderstel dat men op termijn van het plein een 3e actief plein wil maken zoals Adventure Valley en Cowboy Town.

    Uiteindelijk denk ik dat de opbouw van het gebied en haar paden iets is wat de ene minder stoort dan de andere.

    Typhoon kan je vanop het LoL plein bekijken en het toegangspad naar het plein. Fury kan je zien vanaf de linkerzijde als je van Naida Waters naar Adventure Valley wandelt langs het onlangs terug geopende pad. Het is enkel Sledge Hammer die bijna volledig onttrokken is van het zicht.

    Hoewel ik bij deze laatste de rugzak-oppassers gewoon op het verbreed stuk langs het uitgangspad zie zitten/staan. De mensen zijn niet schuchter en lopen toch gewoon regelrecht naar waar ze willen wandelen. Dus zo groot is dat probleem ook weer niet.


    Anders kan je ook kritiek geven op andere delen van het park. El Rio zie je ook niet vanop de wandelpaden, net hetzelfde met Speedy Bob die je langs geen enkele zijde kan bewonderen (tenzij die loopbrug/extended queue van El Rio die rechts om de baan loopt, maar dat doet bijna niemand).

    Het is niet enkel bij Bobbejaanland dat je je er dan moet aan ergeren.

    Bij Plopsaland de Panne zie je de topper van het park (Anubis the ride) zijn launch ook niet en dat stoort ook (bijna) niemand. De rest van de baan zie je ook slechts vanaf een klein stukje.

    Hoeveel attracties/achtbanen in Disneyland kan je bewonderen vanaf de pleinen of wandelpaden? 😉 OK, daar heb je wel een zeer gedetailleerd themagebied waar je naar kan kijken, akkoord.

    Maar wat ik wil zeggen:
    - In elk park heb je wel zo'n gebieden/attracties waar dit zo het geval is.
    - Dat dit ons misschien opvalt en sommigen onder ons echt kan irriteren maar dat de gemiddelde bezoeker er echt niets om geeft.

    Einde!
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 22-07-19 om 13:08.

  5. #605

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dat je attracties niet (in volle glorie) kan zien, vind ik niet altijd negatief. Ik beschouw dit zelfs vaak als een pluspunt voor het verrassingseffect. PHL kan op dat gebied met Disney wedijveren. BJL speelt enkele categorie?n lager, maar dat het zicht op attracties deels wordt belemmerd door de vegetatie, vind ik ook een pluspunt.

    Maar de paden en de bewegwijzering in BJL kunnen zeker beter, met het oog op rugzak-wachters en andere bomma's. De loopbrug voor El Rio heb ik enkele weken geleden voor het eerst bezocht, na bijna 100 park-bezoeken!

    Maar elk park behoeft wel minstens 1 vergaap-plein. In PHL is dat b.v. bij Talocan, terwijl het beste voorbeeld in Europa volgens mij aan de voet van de mijnschacht in de Efteling staat. Dat heeft een catering-stand en is een kruispunt naar verschillende andere grote attracties in de buurt. Er ontbreekt dan weel wer een toilet vlakbij, dat van Spookslot is te veraf gelet op de mensenmassa (op het plein maar ook die de coaster uitkomen na soms lang aanschuiven).

  6. #606

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De show The Legend: Land of Fire and Flames is een meervoudig schot in de roos! Vooreerst groeten aan de jonge operator / plaats-aanduider die me van TR's op deze webstek herkende. Wij woonden de show bij op een druilerige zondag om 12:00. Ondanks relatief weinig volk in het park en het vroege uur van vertoning, zat de Arena ruim 3/4 vol. Arena. Ik vrees dat ze op top-dagen wel eens volk gaan moeten weigeren, zeker bij de latere voorstelling(en). Dat heeft volgens mij grotendeels met de opstelling te maken. De niet verhoogde buhne - met umlaut, maar de webstek is nog steeds naar de wup op dat gebied - is a.h.w. gehalveerd door een zeer functioneel filmscherm. Wellicht bevinden zich daarachter de coulissen. Er zijn drie tribunes van beperkte omvang: wij hadden gelukkig die met frontzicht.

    Inhoud: weinig verhaal en vlot spektakel. Quasi altijd met meerdere artiesten die tegelijk iets synchroons doen. Met het grote scherm erachter kom je dan soms ogen te kort, maar beschouw dit positief. De show heeft zeker een herhalingswaarde.

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Bij 1 van de laatste acts geen brandende vuurstokken maar onnozele lichtstokjes ... dacht ik. Nou moe, wat daar op technologisch/visueel gebied mee werd gepresteerd, blies me van m'n sokken. Ik vroeg me af of ze zo'n dingen niet zouden verkopen achteraf. M'n vrouw - ervaring in het circuswezen en enthousiast over deze show - beweerde dat die ontzettend duur zijn voor niet-professioneel gebruik.


    Niet te missen wat mij betreft, en daar voeg ik graag nog deze hint aan toe: Ga voor de 12:00 voorstelling, die is wellicht minder druk dan die van 14:00. En om 14:00 was het aangenaam doorwandelen tot aan de trap van het Fury-station

    Toch moet ik enkele druppels azijn over Fury sprenkelen, of beter gezegd: over het vermoedelijk klantonvriendelijk beleid m.b.t. tot de tripple-launcher. Voor alle duidelijkheid: niet het minste verwijt aan het adres van top-operator Bart en z'n crew. Voor de derde keer deze maand stonden we om 10:01 aan (middels mankracht) gesloten wachtrij van Fury. Op een zoninge zaterdag begin juli was het 3 kwartier wachten "wegens storing". Vorige snikhete woensdag werden we na ruim 20 minuten wandelen gestuurd "wegens een storing" (na een uur of zo wel opgelost, al volgde er die namiddag nog een storing). En op de natte laatste zondag van juli zagen we pas na 20 minuten de eerste testrit. Nog eens 15 minuten later bereden wij de eerste bemande rit.

    Ja, dit zegt veel over mijn ongeduld. En ja, ook ik snap wel dat nieuwe attracties storingen kunnen hebben, zeker met het zotte weer van afgelopen weken. De operator-met-pet die als ondankbare hoofdtaak heeft het volk niet toe te laten tot de wachtrij, deelde me overigens mee dat de vuur-coaster meer last van hitte dan van neerslag. Maar er is nooit een algemene communicatie middels b.v. speaker, ook niet als de testritten rijden. Een positieve boodschap als "we zijn nu aan het testrijden, hopelijk openen we binnen enkele minuten." zou nondedju erg sympa overkomen. Naar gevolg: er vormde zich elke ochtend van onze bezoekdagen een rij van onwetenden / ongeduldigen / teleurgestelden die de doorgang naar andere attracties vanop het fraaie plein belemmert of zelfs ontsiert.

    Waarom kan BJL niet proberen om vanaf 09:30 hun parade-raspaard leeg in gang schieten? Testritten kunnen als een soort teaser fungeren. Wellicht redeneert het park dat het voetvolk zich ook wel zonder die teaser en masse naar Fury zal reppen. Ik blijf daarom vermoeden dat het park - los van de echte storingen - een spreiding in het park wil bewerkstelligen. Maar met zo'n topper dicht bij de ingang en de reputatie van andere attracties ook vaak later te laten starten, lijkt me dit eerder forceren dan bewerkstelligen.

    Positief: het dispatchen lijkt er steeds vlotter te verlopen, maar in het station ontbreekt nog steeds een verduidelijkend bord 'links = vooruit en rechts = stemmen voor- of achteruit'. De operator van dienst mag het 100en keren daags uitleggen. Die tijd kan hij of zij dan niet besteden aan b.v. het groeperen.

    Voor de allereerste - en allerlaatste - keer deed ik er Nightmare Motel.
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Hulde aan de acteurs, zeker het sprekende exemplaar van de twee. En daar wringt het meest knellende schoentje: het zijn er maar twee. Ik dacht dat dit een soort escape-room ging zijn of minstens een doorloop attractie met doe-opdrachten en zijsporen, zoals het Celebrity-geval in Thorpe Park. Maar nee: het is eigenlijk een 'gewoon' spookhuis waar de sprekende acteur bovendien ook nog als gids fungeert. De decoratie is ook niet van heel hoog niveau, zeker als je rekening houdt met de toppers - Welp voorop - die bezoekers daar zonder extra kosten kunnen beleven in het najaar. En aan de andere acteur: de nep-kettingzaag tegen mijn scheenbeen deed pijn, en ik ben lichamelijk niet zo lichtgevoelig!

  7. #607

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Maandag ook nog eens het park bezocht, en het was er best druk! Wellicht dat het extreme weer van vorige week er voor iets tussen zat, en dat mensen zo hun bezoek hadden uitgesteld, maar al bij al ging alles behoorlijk vlot in het park.

    Spijtig genoeg wel een aantal attracties die gesloten waren...
    - TFC was 's ochtends wel geopend, maar rond de middag gesloten. Op de schermen stond aangeduid dat er een technische storing was.
    - King Kong was 's ochtends open, maar ook rond de middag gesloten. De operator die deze moest openen was ziek, en een andere moest dan naar zijn eigen attractie.
    - BB ook de hele dag gesloten, ondanks dat het best nogal warm was.
    - MM hele dag gesloten, Revo wel open.
    - DC zonder VR (stond ook zo aangekondigd op de schermen)

    Daarnaast waren er ook heel wat snackpunten gesloten. Op sommige plaatsen gaf dit maar een troosteloze sfeer. Maar toegegeven, toen wij gingen eten in de Mc Monkey werden we wel snel geholpen...

    Jammer dat het toch wel nog steeds mogelijk is om zoveel attracties en horecapunten te sluiten... Hopelijk wordt hier in de toekomst toch wel echt aan gesleuteld!

    En nog ??n keer zagen: als op de schermen staat dat de wachtrij van Fury sluit om 17u30 - 17u45, dan sluit je hem ook pas dan! Niet nog eens een kwartier vroeger...

    Maar goed, na het negatieve ook de positieve sfeer:
    - Land of Legends heeft nog wat upgrades gehad, waaronder het pad in de wachtrij van Fury werd beklinkerd en je hoort de sfeermuziek in het hele themagebied. Op die manier toch al een grote verbetering t.o.v. de losse steentjes die ervoor lagen.
    - Fury kreeg ook audioboodschappen in de wachtrij, die aanduiden welke kant je moet nemen voor vooruit of kiezen + niet op decorelementen lopen of klimmen.
    - Alle open attracties draaiden op volle capaciteit, waardoor de wachtrijen beperkt bleven.
    - De show is een leuke toevoeging, maar hier en daar mag er nog wat gesleuteld worden. De capaciteit lijkt inderdaad nogal beperkt, door 3 kleinere tribunes, maar ik vermoed dat die evenveel zitplaatsen bevatten als de motorshow vorig jaar. De show draait vooral dus rond Fury, en dus vuur. Minder om de andere natuurelementen. Daarom ook dat de eerste sc?ne mij niet helemaal duidelijk is wat hiervan de bedoeling is. Als iemand hier meer over kan zeggen, laat het me gerust weten Op het einde doen ze iets speciaals met staafjes, maar zonder veel te spoilen, wordt het hier ook wel iets te commercieel qua boodschap. Wie de show gezien heeft, weet wellicht wat ik bedoel.

  8. #608

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    - BB ook de hele dag gesloten, ondanks dat het best nogal warm was.
    Vandaag was hij ook dicht en lag er een boot zomaar los te dobberen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  9. #609

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat VR dit seizoen betreft: Gedurende heel het voorjaar reed MM/Revo steeds met 5 lege MM-plaatsen. Ik vermoed dat er te weinig werkende brillen voorradig waren. En bij drukte werden die lege plaatsen niet opgevuld met mensen uit de Revo-wachtrij.

    Dreamc. reed quasi heel het voorjaar zonder VR. Ik herinner me dit jaar 1 beurt (begin juni?) met VR. Die gaf me heel de rit achteruit-zicht. Sindsdien is het opnieuw zonder VR. Ook jammer dat de fonteinen onride niet in werking treden, zelfs niet tijdens de hittegolf.

    KingKong was ook afgelopen zondag enkel tijdens de eerste park-uren operatief. Aan B.Battle en For.Caves schenk ik doorgaans geen aandacht.

    Conclusie over halverwege het seizoen: ondanks de prima nieuwe coaster, de verdienstelijke zone-verfraaiing en dito show, volhardt het park in z'n grootste pijnpunten. Zonde!

  10. #610

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Wat VR dit seizoen betreft: Gedurende heel het voorjaar reed MM/Revo steeds met 5 lege MM-plaatsen. Ik vermoed dat er te weinig werkende brillen voorradig waren. En bij drukte werden die lege plaatsen niet opgevuld met mensen uit de Revo-wachtrij.

    Dreamc. reed quasi heel het voorjaar zonder VR. Ik herinner me dit jaar 1 beurt (begin juni?) met VR. Die gaf me heel de rit achteruit-zicht. Sindsdien is het opnieuw zonder VR.
    Ik ben begin deze maand nog op dreamcatcher met VR geweest, er stond geen wachtrij, ze reden met 2 treinen die beide voor de helft werden gevuld omdat de andere zitjes met lint waren afgespannen.
    Naar mijn mening zijn 2 VR-coasters gewoon weg te veel voor BBJ. Ik zie dan ook graag Mount Mara (+omdat ik vind dat Revo geen VR nodig heeft) verdwijnen, maar dat is natuurlijk mijn mening.

  11. #611

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Op het einde doen ze iets speciaals met staafjes, maar zonder veel te spoilen, wordt het hier ook wel iets te commercieel qua boodschap. Wie de show gezien heeft, weet wellicht wat ik bedoel.
    Ik kreeg hier ook eerder het gevoel dat ik naar de openingsshow aan het kijken was. Show best ok? maar einde kwam nu wel wat geforceerd over.

    Wat Fury betreft misschien toch licht teleurgesteld. De launch vind ik prima, zowel achterwaarts als voorwaarts zeker dik ok?! Maar het verdere ritverloop en dan vooral die laatste inversie doen me denken aan de "te ronde" looping van Typhoon met iets te veel g-krachten.
    Verder ben ik van Land of Legends en zijn uitwerking wel enorme fan, vooral de soundtrack van IMAscore dan! Wachtrijen van Typhoon en Sledge Hammer vind ik zeer leuk uitgewerkt.

  12. #612

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Afgelopen dinsdag ben ik na een aantal jaren nog eens naar Bobbejaanland geweest om fury eens te gaan uittesten.

    Na parkopening was fury nog niet onmiddelijk geopend dus gingen we eerst maar naar de typhoon. Deze vond ik zeker aangenaam en redelijk soepel. Het viel mij wel op hoeveel mensen nog naar de oude ingang lopen terwijl het wel duidelijk staat aangegeven met verschillende borden.

    Na de typhoon zijn we gaan aanschuiven in de rij die zich had gevormd voor de wachtrij van fury, uiteindelijk ging hij open om 10u30. Ons eerste ritje was achteruit en vond ik zeker zeer aangenaam. Het tweede ritje van de dag (na onheveer 50 minuten aanschuiven) deden we vooruit op de eerste rij en hier ging toch echt mijn voorkeur naar uit.

    Mijn algemene indruk van ons dagje bobbejaanland is dat ze zeker vorderingen maken maar dat er toch nog veel pijnpunten zijn. Denk dan bijvoorbeeld aan operations, opening van horecapunten etc.

    Met fury hebben ze zeker een topper in het park gehaald en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze in de toekomst het volledige park op deze manier gaan aanpakken.

  13. #613

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat me ook opviel was de ongeloofelijk slechte beeldkwaliteit van de film bij forbidden caves. Aangezien het de eerste keer was dat ik deze attractie deed vroeg ik mij af of dit altijd al zo geweest is of dat er technisch iets foutliep die dag?

  14. #614

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De beeldkwaliteit en 3D effecten heb ik ook nooit op punt weten zijn, het is deels ook de reden waarom de attractie zo slecht ontvangen wordt.

  15. #615

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Vandaag ook geweest.

    Bij de show had ik inderdaad ook het idee dat er 2 elementen missen en dat er t? veel op ??n element gefocused is met vooral veel standaard/clich? choreografie er in. In het laatste gedeelte had ik vooral het idee dat ik 5 minuten naar reclamespotjes zat te kijken. Nogthans zitten er zeker ook goede dingen in en kunnen ze - mits er wat aan gesleuteld wordt - hier nog enorm veel uit halen.

    Land of Legends vond ik in het algemeen tof. veel groen en natuurlijke theming doet goed aan het park. De theming ziet er allemaal enorm plastic uit, maar wetende met welke middelen BJL het moet doen, vind ik het onder omstandigheden nog steeds heel geslaagd. Het thema is alvast ook heel origineel en zou ik zelfs eerder in Toverland verwachten.

    Fury zelf vond ik een toffe baan. Maar de baan mocht mij niet zo. Ik werd toch mottig van een ritje. Ongeacht of dat vooruit, achteruit, langs de zijkant of in het midden was. Geen idee waarom, want de baan heeft alles wat tof is: Een (buitenverwachting) stevige launch (of eigenlijk zijn zelfs 2 van de 3 launches best steving). Hangtime, airtime en wat momenten met hoge G-krachten. Ook een heel tof origineel element vlak voor die looping op het einde (een soort halve zero-g-roll met een halve loop).. Een hele goede aanwinst voor het park.

  16. #616

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jon123 Bekijk Berichten
    De beeldkwaliteit en 3D effecten heb ik ook nooit op punt weten zijn, het is deels ook de reden waarom de attractie zo slecht ontvangen wordt.
    Ja het beeld was enorm wazig, vind het raar dat je hier als park zelf tevreden over kan zijn. De wachtrij vind ik van een zeer goed niveau en dit wordt dan helemaal verpest door de enorm slechte film.

  17. #617

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dat het beeld zo slecht is heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze speciale brillen gebruiken. Ik heb al ondervonden dat die enkel onder een bepaalde hoek werken en dat het beeld dan helderder is. Ondertussen zijn van bijna alle brillen de batterijen leeg en zijn ze daar te lui om die te vervangen waardoor iedereen slecht beeld heeft. Ze zouden beter 'gewone' 3D-brillen met polarisatiefilters gebruiken, want dan zou iedereen altijd een deftig beeld moeten hebben.
    Ik denk dat Bobbejaanland zelf ook niks om die attractie geeft en ze liever kwijt dan rijk is, want afgelopen zaterdag was ze al om 15h dicht, terwijl aangegeven stond dat ze open was tot 17h. Wij waren als laatste binnen gegaan en toch hebben wij nog 15 min moeten wachten vooraleer ze ons binnen lieten en dan werkten ze ook alleen maar met het eerste deel van de 'jeep'.

    Land of Legends vind ik ook geslaagd, maar mijn grootste ergernis is het feit dat er nog steeds geen borden staan in het station van Fury die uitleggen welke rij voor wat is. Ik heb al redelijk veel mensen gezien die de 'stemrij' kiezen en niet weten dat ze moeten stemmen, tot de operators het uitleggen en meestal - tot grote ergernis van degenen die achteruit willen - vooruit stemmen.
    Ik heb er eens een Nederlandse dame (ze stond in de stemrij) zich horen afvragen waarom ze de 'achteruitrij' steeds voorlaten, waarmee ze eigenlijk de gehandicaptenrij bedoelde.

  18. #618

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Dat het beeld zo slecht is heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze speciale brillen gebruiken. Ik heb al ondervonden dat die enkel onder een bepaalde hoek werken en dat het beeld dan helderder is. Ondertussen zijn van bijna alle brillen de batterijen leeg en zijn ze daar te lui om die te vervangen waardoor iedereen slecht beeld heeft. Ze zouden beter 'gewone' 3D-brillen met polarisatiefilters gebruiken, want dan zou iedereen altijd een deftig beeld moeten hebben.
    Ik denk dat Bobbejaanland zelf ook niks om die attractie geeft en ze liever kwijt dan rijk is, want afgelopen zaterdag was ze al om 15h dicht, terwijl aangegeven stond dat ze open was tot 17h. Wij waren als laatste binnen gegaan en toch hebben wij nog 15 min moeten wachten vooraleer ze ons binnen lieten en dan werkten ze ook alleen maar met het eerste deel van de 'jeep'.

    Land of Legends vind ik ook geslaagd, maar mijn grootste ergernis is het feit dat er nog steeds geen borden staan in het station van Fury die uitleggen welke rij voor wat is. Ik heb al redelijk veel mensen gezien die de 'stemrij' kiezen en niet weten dat ze moeten stemmen, tot de operators het uitleggen en meestal - tot grote ergernis van degenen die achteruit willen - vooruit stemmen.
    Ik heb er eens een Nederlandse dame (ze stond in de stemrij) zich horen afvragen waarom ze de 'achteruitrij' steeds voorlaten, waarmee ze eigenlijk de gehandicaptenrij bedoelde.
    En het tekstje dat elke paar minuten afspeelt door de luidsprekers? Dat is toch ook al een hulp, niet? Uiteraard zijn borden nog duidelijker.

  19. #619

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    En het tekstje dat elke paar minuten afspeelt door de luidsprekers? Dat is toch ook al een hulp, niet? Uiteraard zijn borden nog duidelijker.
    Dat heb ik er nog niet gehoord, maar ??n keer heb ik wel een van de operatoren het horen afroepen. Ondertussen heb ik op de drie o's gelezen dat ze waarschijnlijk deze week nog geplaatst zouden worden.

  20. #620

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik hoor zeggen dat ze de VR eruit gaan gooien bij DC en Revo. Iemand die hierover meer weet?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •