X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 23 van de 47 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 460 van de 927
  1. #441

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heeft er hier iemand ervaring met Parque Warner Madrid en Parque de Atracciones Madrid? Wij gaan vrijdag Parque Warner en zaterdag Parque de Atracciones doen. Voor PW hebben we een hele dag uitgerekend 12u tot 0u Voor PdA hebben we maar een uurtje of 5 voorzien. PdA heeft veel gelijkaardige attracties als Movie Park Duitsland dus ben ik van de veronderstelling dat we hier ook minder tijd nodig hebben. Nadat we PdA hebben gedaan hebben we nog een ritje van 6u voor de boeg.
    Weet er iemand welke drukte we kunnen verwachten?
    Is een ROADRUNNER PASS nodig in PW?
    En welke attracties mogen we zeker niet overslaan?

  2. #442

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Komend weekend zou ik een bezoek brengen aan Het Smurfenavontuur / Smurf Experience in Brussel, op de Heizel. Heeft iemand dit al bezocht? Is het wat de moeite? Iemand enig idee of er kortingen voor bestaan? Op het eerste zicht heb ik er nog niet veel van gevonden.
    nog niet geweest dus weet niet of het de moeite is. Enige korting waar ik van weet is 2€ korting als je ook mini europa hebt bezocht.

  3. #443

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    nog niet geweest dus weet niet of het de moeite is. Enige korting waar ik van weet is 2€ korting als je ook mini europa hebt bezocht.
    Toch bedankt. We hadden gewoon online tickets gekocht, en waren van plan om na de Smurfs Experience nog Atomium en Océade te bezoeken, maar mijn lief is toen ziek geworden.

    Soit, zelf vond ik het wel de moeite. Enorm veel sfeer en prachtige decors; ook leuk hoe sommige smurfen je audioguide automatisch triggeren. Van ons had het wel iets langer mogen duren, want we waren op iets meer dan 1 uur rond. Wel even moeten aanschuiven voor de VR-beleving.

  4. #444

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Heeft er hier iemand ervaring met Parque Warner Madrid en Parque de Atracciones Madrid? Wij gaan vrijdag Parque Warner en zaterdag Parque de Atracciones doen. Voor PW hebben we een hele dag uitgerekend 12u tot 0u Voor PdA hebben we maar een uurtje of 5 voorzien. PdA heeft veel gelijkaardige attracties als Movie Park Duitsland dus ben ik van de veronderstelling dat we hier ook minder tijd nodig hebben. Nadat we PdA hebben gedaan hebben we nog een ritje van 6u voor de boeg.
    Weet er iemand welke drukte we kunnen verwachten?
    Is een ROADRUNNER PASS nodig in PW?
    En welke attracties mogen we zeker niet overslaan?
    http://board.pretparken.be/showthrea...ch-4-juli-2018

  5. #445

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    iemand idee van de te verwachten drukte dit weekend in Moviepark Germany ? Ik heb die weides die je tegenkomt op een km voor het park nog nooit in gebruik gezien, en hoop daar niet te komen als deze in gebruik moeten genomen worden :-).

  6. #446

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    vorige vrijdag was het er heel rustig, maar dat was de laatste dag voor de start van de schoolvakantie in de regio.
    vorig jaar rond deze periode stond er een kilometerslange file op de snelweg en stond de weideparking ook bijna vol. Uiteindelijk hebben we toen wel alle attracties kunnen doen die we wilden doen (met o.a. Star Trek Enterprise die toen pas geopend was).

  7. #447

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    dank je voor de info; misschien toch iets anders op de planning zetten.

  8. #448

    Post Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    iemand idee van de te verwachten drukte dit weekend in Moviepark Germany ? Ik heb die weides die je tegenkomt op een km voor het park nog nooit in gebruik gezien, en hoop daar niet te komen als deze in gebruik moeten genomen worden :-).
    Ik heb ook al een keertje op de grasvelden gestaan. We hebben toen ongeveer 15 minuten moeten lopen tot we aan de ingang waren, maar desondanks de drukte hebben we toch alle topattracties kunnen doen. In principe ga je normaal gezien wel tijd genoeg hebben om het park te bezoeken aangezien het park tot 20h geopend is. Er kunnen inderdaad wel regelmatig lange files ontstaan naar het park, daar verlies je echt wel veel tijd mee. Moest je dus toch willen gaan, vertrek op tijd zou ik zeggen .

  9. #449

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vorig jaar op een zonnige zondag eind aug., tijdens ADAC-dag (een soort Duitse VAB, waarbij klanten en hun gezin goedkoper binnen konden). File aan de afrit (komende van Oberhausen richting Hannover, denk ik) -> doorrijden naar volgende afrit -> daar geen file, wel parkeren op de weide.

    Uiteindelijk hebben we toen de nieuwe Star Trek 4 keer bereden (omdat we één keer mochten blijven zitten). Die heeft een behoorlijke capaciteit en is niet op jonge kinderen gericht. We hebben het te drukke park (vooral Nickland) toen wel al rond 15:00 verlaten. Tot mijn verbazing zag ik dan een gezin aan de kassa de volle pot betalen. Ik vrees dat die niet veel waar voor hun geld hebben gekregen.

    Wanneer je het park zelden bezoekt, raad ik aan met Van Helsing te beginnen, die heeft een zwakke capaciteit. En ben je met jonge kinderen: meteen Nickland doen. Het is een PR-park, dus verwacht sommige attracties later open (b.v. Bandit pas om 11:00).

  10. #450

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Wij zijn van plan om na jaren nog eens naar BJL te gaan deze week. Als ik op de website kijk, valt het mij op hoeveel attracties een minimumlengte hebben van 1m. Wordt daar ter plaatse moeilijk over gedaan?

  11. #451

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    Wij zijn van plan om na jaren nog eens naar BJL te gaan deze week. Als ik op de website kijk, valt het mij op hoeveel attracties een minimumlengte hebben van 1m. Wordt daar ter plaatse moeilijk over gedaan?
    Te klein is te klein, zouden ze in elk park even streng op moeten zijn..

  12. #452

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik heb onlangs gezien dat er nog een werkende website is voor de werkende live wachttijden van Walibi Belgium, alleen weet ik niet wat heb het webadres is. Heeft iemand enig idee? (en ik ken het looopings wachttijden overzicht al maar daar staat Walibi Belgium al een tijdje niet meer bij)
    - Memento Mori -

  13. #453

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heeft er iemand ervaring met de Speedy Pass in Movie Park Germany? Op de site staan enkel prijzen 'vanaf' en blijkbaar zou de definitieve prijs pas de dag zelf bepaald worden. Met welke maximum prijs moeten we eventueel rekening houden? Vraag me vooral af hoe het daar in z'n werk gaat, de site is niet zo duidelijk..

  14. #454

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Als ik me niet vergis, organiseert Walibi elk jaar een fandag waarop de leden van dit forum uitgenodigd worden. Ik heb hier zelf wel interesse voor, maar Walibi heeft de gewoonte om deze fandag altijd vrij laat aan te kondigen. Anderzijds organiseren ze het meestal in ongeveer dezelfde periode van het jaar.

    Kan iemand een inschatting maken van de dagen waarop deze fandag dit jaar zou kunnen plaatsvinden?
    Once you sit back, you never go back.

  15. #455

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis, organiseert Walibi elk jaar een fandag waarop de leden van dit forum uitgenodigd worden. Ik heb hier zelf wel interesse voor, maar Walibi heeft de gewoonte om deze fandag altijd vrij laat aan te kondigen. Anderzijds organiseren ze het meestal in ongeveer dezelfde periode van het jaar.

    Kan iemand een inschatting maken van de dagen waarop deze fandag dit jaar zou kunnen plaatsvinden?
    Die valt al jaren op de eerste nocturne

  16. #456

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    mijn vriendin (die ik tegenwoordig overal me naartoe sleur) draagt een bril zonder dat ding zit ze amper iets.

    Helaas heeft een bril in een achtbaan de nijging om te gaan vliegen.

    heeft iemand hier ervaring met brillen en achtbanen?
    zijn er misschien ergens goedkope exemplaren te verkrijgen zodat ze geen schrik moet hebben voor haar goede bril?
    Ze kan lenzen indoen maar dit allen helpt niet we hebben het al geprobeerd en ze kreeg een oogontsteking omdat er vuil onder de lenzen kroop door de wind.

  17. #457

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Armpjes achter de oren wat vaster laten zetten .

    Ik draag zelf ook een bril maar die heeft in geen enkele achtbaan neiging gehad tot afvallen, zelfs niet in Stuntfall.

  18. #458

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Bij de (betere?) opticien kan je misschien wel bandjes vinden.
    Je kan die aan het oor van de bril vastmaken en aanspannen achter je hoofd.

    Zoiets bedoel ik dus: https://www.myxlshop.be/j-s-rubberen...RoCLcwQAvD_BwE
    Blijkbaar ook te koop bij AS Adventure

  19. #459

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik draag ook een bril en die zet ik enkel af wanneer het effectief verplicht is, in al die jaren nog nooit gaan vliegen. GEwoon zien dat hij vast genoeg zit.

  20. #460

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vroeger droeg ik ook een bril, toen zette ik die bij elke 'grote' achtbaan af. Tegenwoordig draag ik lenzen en heb ik daar geen last meer van

    De beste tip lijkt mij eerlijk gezegd een bandje waarmee je hem kan vastbinden, zoals hierboven ook al gezegd werd.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •