X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Onderwerp: Your meetings

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    dan wil ik gewoon nog even een ding zeggen, en dat is dat ik niet heb gezegd van vraag het enkel op PT, maar gevraagd had van, maak daar anders een event aan, dan kan er mss nog meer volk komen, net met het gezegd zijnde van dat "kliekjes" voor mij niet uitmaken.
    Maar ipv daar specifiering over te vragen, is het gewoon verwijderd.

    Ik mis zeker grote stukken van het verhaal, maar mijn punt zou hoe dan ook hetzelfde blijven. De kinderachtigheid ben ik meer dan beu.

    Nu, ik denk, moest het gevraagd worden, dat iedereen wel terug op PT welkom zou zijn (mijn groep is het niet he, dus dont shoot me if i'm wrong). Zoals ik al zei, mensen veranderen. En waarom zou er geen 2de kansen mogelijk zijn?
    Je spreekt van kliekjes, maar dat wij gewoon niet welkom zijn bij de organisatie die je aanbied is toch het toppunt daarvan?

  2. #2

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Je spreekt van kliekjes, maar dat wij gewoon niet welkom zijn bij de organisatie die je aanbied is toch het toppunt daarvan?
    dat je blijkbaar nog niet alles gelezen hebt :-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •