X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: SIM Bobbejaanland: 7 dagen, 7 beslissingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Is dat niet lichtjes overdreven?! We spreken over een werking van een mattenglijbaan, iets wat een klein kind zelfs snapt. Dat ongeval in Serengeti Park ligt eerder een het gebrek aan gezond verstand van de veroorzaakster en het ontbreken van burgerplicht bij haar en de omstaanders. Eenmaal een persoon vertrokken is op zo'n glijbaan kun je die niet meer stoppen, dus het nut van een operator daar betwijfel ik. Om te gaan claimen dat zo'n ride operator(s) nodig heeft komt nogal bepamperend over.
    Dat is door TUV bepaald en is voor ons misschien onderwerp van discussie maar voor het park denk ik niet.

    Ik vermoed dat de operator daar vooral een doorverwijsfunctie heeft bij kleine ongevalletjes (schram of buil) en melding bij grotere ongevallen en tot slot een functie voor de tieners: "Ik hou u een beetje in de gaten, doe geen oerdomme dingen aub"

  2. #2

    Re: SIM Bobbejaanland: 7 dagen, 7 beslissingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Dat is door TUV bepaald en is voor ons misschien onderwerp van discussie maar voor het park denk ik niet.
    In Plopsaland is de aanwezigheid van een operator aan zo'n glijbaan zeer wisselvallig, die staat daar ook bovenaan en soms zonder mogelijkheid tot communicatie met het park. Als er dan iemand tegen elkaar kegelt lijkt de Valtoren-operator de eerste die daar wat aan kan doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •