X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ookal ben ik ook ouder dan de Studio 100 doelgroep, ik vind samenhang en volwaardige themagebieden een must, zo ook bij Plopsaland.

    Niet Studio 100 gerelateerde thema's blijf ik een slechte keuze vinden. Blijf toch gewoon bij de core. Of gaan ze de naam Plopsa misschien ook veranderen?

    Wanneer ik foto's liet zien aan niet pretparkfans van de ons allen bekende clash: Heidiland & Dinosplash (de boomstammetjes), dan kreeg ik ook van hen een verafschuwde reactie.

    Ze vinden het ook raar dat ze zoiets vlak tegen elkaar plakken en de keuze voor iets niet-plopsa haten ze even hard als ons.

    Als ze dit met de xtreme spinning coaster ook doen, dan begrijp ik ze helemaal niet meer. Als ze dit doen omdat ze meer internationaal of een breder publiek (ouder, en niet-Studio-100-liefhebbers) willen aantrekken, dat ze dan zorgen voor nieuwe Studio 100 figuren die ook deze doelgroep kan bekoren of bekeren zodat ze dié als thema aan nieuwigheden kunnen geven in plaats van betekenisloze thema's toe te voegen. Het enige wat ze nu creëren is een onsamenhangend boeltje.

    Het enige park dat alles naast elkaar kan proppen en er mee weg komt is Phantasialand (zegt Phantasiastisch denk je nu wellicht, I know). Het belangrijkste feit is wel dat zij ervoor zorgen dat de overgang tussen gebieden mooi verloopt. Geen Heidi-Dino (of Grote Splash - Robospinner) clash te bespeuren.

    Hopelijk herbekijken ze de boel nog eens voor het te laat is en komen ze tot besef dat het hier over Plopsaland de Panne gaat aan onze Vlaamse kust en niet over een park ergens in Verweggistan.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 24-10-19 om 19:13.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Niet Studio 100 gerelateerde thema's blijf ik een slechte keuze vinden.
    Daar ben ik niet mee akkoord. Tv-helden zijn vergankelijk: als je niet elke vijf jaar je figuren wil aanpassen is een meer algemeen thema een veel interessantere keuze. Ik vind plopsa ook op zijn best wanneer de figuren als het ware als een subtiele vernislaag aanwezig zijn in een zone die zonder de figuur an zich ook nog zou werken. Bij heel veel zones is dat overigens het geval. De piratenzone, Prinsessia en pakweg Mayaland zijn ook nog best te pruimen zonder figuur.
    Attracties waar er expliciet de karakterkaart wordt getrokken vind ik vaak wat schraler in hun uitwerking: Bv Rox Flyer, Mega Mindy meuk, K3 rollerskater, Kaatje-zone.

    Ik geloof niet dat ik ooit een moment ga bereiken waarop ik pisnijdig wordt wanneer blijkt dat Plopsaland een mooie zone creëert en er geen enkele studio 100 figuur bij betrokken is.

    Ik ben er wél mee akkoord dat de onwil om zones een beetje thematisch samenhangend te houden hemeltergend is. Los van het feit of dat dan al dan niet met studio 100 thema ondersteund wordt.

  3. #3

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik blijf voorlopig nog wat voorzichtig met een reactie aangezien het artikel zelf (ben zelf HLN abonnee) nogal een vreemde wending neemt.

    De titel van het artikel luidde trouwens (niet vermeld in de voorgaande post) : Eerste beelden van spectaculairste rollercoaster van Europa: attractie van 15 miljoen euro opent in 2021 in Plopsaland. Clickbait dus aangezien er totaal geen beelden van de nieuwe coaster -ook niet de layout- in het artikel voorkomen. Ik had ergens gehoopt op een 3d-simulatie van de fabrikant, maar het bleek dus om beelden te gaan van de Amerikaanse variant, en ook die specs werden naar voorgeschoven. In het artikel staat trouwens ook een foto van Time Traveler met als onderschrift : zo gaan de karretjes van de toekomstige coaster eruit zien..., me dunkt dat die wel anders gethemed zullen worden.
    Het zou ook niet de eerste keer zijn dat den Steve verkeerd wordt geciteerd.

    Sowieso wordt dit een meerwaarde voor het park, en een duchtige concurent voor het Walibi-project (waar ik trouwens ook naar uitkijk).
    Laatst gewijzigd door dusk; 24-10-19 om 20:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •