X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Blackpool Pleasure Beach 21 & 22 aug. 2018

    Space invader is gesloten vanwege een ongeval. Noah's ark al vóór de nieuwe prijsstelling van het park zodat ze de ruimte er onder als inkomszone konden gebruiken (ticketcontrole etc.). Circus Clown is volgens mij ook al langer weg, maar is in elk geval tesamen met een aantal andere zwaar verouderde kinderattracties verdwenen om plaats te maken voor nieuwe, modernere attracties. Lijkt me dus niet dat dit te maken had met het slecht draaien van het park.

    Na het invoeren van het nieuwe systeem lijken de investeringen traag te zijn gegaan, maar daar kun je je op vergissen. Het invoeren van Nickland was zeker niet goedkoop. Niet alleen veel renovaties, maar ook diverse nieuwe attracties zijn toen toegevoegd. Dan is er nog de Wallace en Gromit Darkride en de vliegertjesmolen (air race). Nu hebben ze voor het eerst sinds vele jaren weer een nieuwe coaster gezet. Dat valt harder op dan al die andere nieuwigheden. Maar het park heeft natuurlijk al veel achtbanen en ik kan me goed voorstellen dat ze hun aanbod wat diverser willen maken.

  2. #2

    Re: [TR] Blackpool Pleasure Beach 21 & 22 aug. 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Space invader is gesloten vanwege een ongeval. Noah's ark al vóór de nieuwe prijsstelling van het park zodat ze de ruimte er onder als inkomszone konden gebruiken (ticketcontrole etc.). Circus Clown is volgens mij ook al langer weg, maar is in elk geval tesamen met een aantal andere zwaar verouderde kinderattracties verdwenen om plaats te maken voor nieuwe, modernere attracties. Lijkt me dus niet dat dit te maken had met het slecht draaien van het park.

    Na het invoeren van het nieuwe systeem lijken de investeringen traag te zijn gegaan, maar daar kun je je op vergissen. Het invoeren van Nickland was zeker niet goedkoop. Niet alleen veel renovaties, maar ook diverse nieuwe attracties zijn toen toegevoegd. Dan is er nog de Wallace en Gromit Darkride en de vliegertjesmolen (air race). Nu hebben ze voor het eerst sinds vele jaren weer een nieuwe coaster gezet. Dat valt harder op dan al die andere nieuwigheden. Maar het park heeft natuurlijk al veel achtbanen en ik kan me goed voorstellen dat ze hun aanbod wat diverser willen maken.
    Hier toch nog even op inpikken. De entreeprijs werd in 2009 ingevoerd. Datzelfde jaren gingen niet meer open: The Whip, Noah's Ark, Junior Whip, Trauma Towers, Space Invader, Jolly Caterpillar, Clown Coaster en Gold Mine.

    Noah's Ark kan je inderdaad toewijzen aan de inkomszone, Clown Coaster, Jolly Caterpillar en Space Invader liggen allen in het kindergebied dat pas in 2011 omgebouwd werd. 2 van die attracties draaien elders nog en zijn dus niet afgeschreven/onherstelbaar defect. Lijkt me niet dat ze 3 jaar hebben nodig gehad om alles om te bouwen naar Nickland, want Magic Mountain draaide in 2010 wel nog. Dat Gold Mine SBNO ging in 2009/2010 idem, Wallace & Gromit ging pas in 2013 open. Besparingen dus . Het is geen publiek geheim geweest dat het in die periode slecht ging en veel van bovenstaande attracties zijn uit kostenbesparingen (al dan niet tijdelijk) gesloten/verkocht.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •